obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Jammer van de weinige gebruikers
rowdy
Heb me zonet maar even aangemeld op dit forum omdat ik toch ook wat dingen zag waar ik even op wilde reageren.
Op zich een leuk forum natuurlijk, hoewel ik me enorm stoor aan de enorme hoeveelheid reclame, banners, knipperende teksten en andere zaken.
Als ik dan kijk naar het aantal mensen dat hier regelmatig post, is dat vrij weinig (naar mijn mening).
En dat is wel jammer, want op zich zijn er duizenden Tele2 gebruikers, ook tevreden hoor!
En sinds ongeveer driekwart jaar heeft Tele2 haar eigen forum om de website om onduidelijke redenen opgeheven, dus zou het hier wel veel drukker moeten kunnen zijn.
Dan dan krijg ik toch het gevoel dat voor een deel de onoverzichtelijkheid van dit forum daar een rol in zou kunnen spelen. Ik begrijp natuurlijk dat serverruimte niet gratis is en dat er dus wel hier en daar een advertentie moet staan. Echter, ook met advertenties moet het volgens mij mogelijk zijn om een een helderdere site op te zetten.
Ik heb de nodige kennis en ervaring en ben op zich bereid om te helpen daarmee maar heb natuurlijk geen idee of dat gewenst is of niet. Of dat dit zelfs maar de reden is van het geringe aantal bezoekers. En ik wil me natuurlijk ook niet bemoeien met dingen die ik niet heb opgezet en ik ben ook niet op de hoogte van de structuur en werkwijzen van de 'gebruikers.eu'-organisatie in zijn algemeenheid.

Dus tot zover!

Ik zie de reacties graag tegemoet!
 
Bill
Wat ontbreekt op dit forum is iemand die uit informatie op het forum of elders en de faq kan plaatsen. Orde in de chaos kan scheppen. Artikelen en nieuws samenstelt en structuur kan aanbrengen.

Met 11 internet provider forums kan ik dat niet. Daarnaast ben ik klant bij Online en heb geen directe ervaring met Tele2.




Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rowdy
Hallo Bill,

Bedankt voor je reactie.
Ik bedoelde het ook zeker niet als (harde) kritiek hoor, ik gaf enkel mijn mening. Structuur en overzichtelijkheid zijn goed, want ik kan op dit forum in elk geval regelmatig bepaalde functies niet (goed) vinden. En ik denk dat meer mensen dat hebben en dat dat een reden zou kunnen zijn waarom mensen hier alleen komen als het écht nodig is, terwijl je juist een leuke community wilt hebben waar mensen wat meer 'blijven plakken' en ook anderen gaan helpen ipv. alleen eigen problemen aan te kaarten.

Maar jij bent dus zelf de eigenaar van het gebruikers.eu domein en hebt zelf 'bedacht' om dat in het leven te roepen met als enige doel om mensen dus elkaar te laten helpen? En misschien met Google Ads wat te verdienen, maar ik vraag me af of je daarmee alleen al de hostingkosten kunt terugverdienen (dus winst zul je er niet aan over houden, is mijn schatting - bedoel ik). Je hebt daarnaast ook nog gewoon een 'echte' baan en dit is in de vrije uurtjes?

Wel leuk initiatief in elk geval en ik wil je graag helpen. Misschien is het handiger om dat dan even via prive-berichten en e-mail te bespreken. Het antwoord op bovenstaande vragen is misschien wel leuk voor in het forum, er zijn vast meer mensen die zich afvragen hoe en wat van 'gebruikers.eu' (hoewel het misschien ook wel ergens op de site te vinden is, maar niet echt duidelijk Wink )
 
Bill

Quote

rowdy schreef:
Hallo Bill,

ik kan op dit forum in elk geval regelmatig bepaalde functies niet (goed) vinden. En ik denk dat meer mensen dat hebben en dat dat een reden zou kunnen zijn waarom mensen hier alleen komen als het écht nodig is, terwijl je juist een leuke community wilt hebben waar mensen wat meer 'blijven plakken' en ook anderen gaan helpen ipv. alleen eigen problemen aan te kaarten.

Dit CMS systeem is nog relatief onbekend, daardoor moeten bezoekers en leden er eerst mee leren omgaan. Een handleiding hiervoor is op zich een goed idee. Er zijn trouwens wel een paar mensen behulpzaam en dat zijn behalve beheerders en moderatoren ook gewone leden. Meer leven in de brouwerij is natuurlijk altijd welkom.

Quote


Maar jij bent dus zelf de eigenaar van het gebruikers.eu domein en hebt zelf 'bedacht' om dat in het leven te roepen met als enige doel om mensen dus elkaar te laten helpen? En misschien met Google Ads wat te verdienen, maar ik vraag me af of je daarmee alleen al de hostingkosten kunt terugverdienen (dus winst zul je er niet aan over houden, is mijn schatting - bedoel ik). Je hebt daarnaast ook nog gewoon een 'echte' baan en dit is in de vrije uurtjes?


Ik ben ooit eens gestart met een forum over Wanadoo. Reden hiervoor was dat ik op de algemene forums over ADSL niet mijn ei kwijt kon over de problemen toendtertijd met Wanadoo. Inmiddels is dit van Orange naar Online gegaan. Nadat bleek dat er behoefte bestond aan een specifiek forum heb ik de reeks uitgebreid met anders Internet aanbieders. Een overzicht staat op http://www.gebruikers.eu. Ik wil trouwens iedereen uitnodigen om aan te geven middels een persoonlijk bericht welke ISP ze missen waarvan ze zelf de kar willen trekken!
Reden trouwens om me in dit avontuur te storten was het stoppen met roken. Het geld dat ik daarmee bespaarde wilde ik wel aan hosting kosten uitgeven. Nu leveren de advertenties in ieder geval genoeg op om de hosting en bijkomende kosten te betalen.

Ik heb een full time baan en doe dit als hobby. Weliswaar een uit de hand gelopen hobby.

Quote


Wel leuk initiatief in elk geval en ik wil je graag helpen. Misschien is het handiger om dat dan even via prive-berichten en e-mail te bespreken. Het antwoord op bovenstaande vragen is misschien wel leuk voor in het forum, er zijn vast meer mensen die zich afvragen hoe en wat van 'gebruikers.eu' (hoewel het misschien ook wel ergens op de site te vinden is, maar niet echt duidelijk Wink )


Bij deze dan heb ik hierboven wat achtergrond informatie gegeven! Belangrijk is nog te melden dat het een privé initiatief is onafhankelijk van welke provider dan ook!

Voor je aanbod van hulp stuur ik je een PM.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Boompje
Dit Forum is ook met Google nauwelijks te vinden
 
rowdy
Ja, maar om 20 voor 4 's nachts is het wel logisch dat je niet zo helder meer bent om dit forum te Googlen ;-)
 
cornfed

Quote

Boompje schreef:
Dit Forum is ook met Google nauwelijks te vinden


Dan gebruik je een andere Google dan de rest.Pfft
Bij de woorden 'tele2' en 'forum' is deze site de tweede link op de lijst.
De eerste link is nog steeds het oude, gesloten forum van Tele2 zelf...Shock
Gewijzigd door cornfed op 28 maart 2009, 22:58
 
Qrius
Viel mij ook al op dat dit forum niet echt actief wordt bezocht, op gepost.
Is erg jammer, want een forum is een ideaal middel om elkaar te helpen bij problemen/vragen.

Ik blijf in ieder geval dit forum bezoeken en een aantal post's plaatsen Grin


Hopend dat het wat actiever wordt.
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
cornfed
Misschien zijn de problemen bij Tele2 niet zo groot als bij andere aanbieders.
Of is de huidige inhoud van het forum al zo informatief, zodat je geen vragen meer hoeft te stellen...Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Jammer van de weinige gebruikers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
packetatloss op tele2.gebruikers.eu Algemeen : 2 14 mrt 2011
Site tele2.gebruikers.eu Algemeen : 5 27 sep 2010
Vraag aan samsung decoder gebruikers. TV diensten : 4 04 jun 2010
Nieuw gebruikers forum over Telfort! Algemeen : 1 14 okt 2007
Advertentie