obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Geen signaal na aansluiting Tele2 Gold pakket
rodian
Sinds gisteren (25-3) Tele2 Gold pakket, door monteur geinstalleerd, so far so good!
Echter, geen signaal, monteur mocht volgens eigen zeggen deze storing niet zelf doorgeven (heel vreemd!) dus zelf maar met Tele2 gebeld.
Technische dienst beweert dat er eergisteren een storing is geweest bij KPN (heel toevallig!) en dat het probleem volgens de metingen van Tele2 niet ligt bij de wijkcentrale maar bij het kastje(????) bij mij in de buurt/laan.
Toegezegd dat er vandaag een (KPN)monteur langsgaat om metingen te verrichten (eventueel ook bij ons thuis) om het euvel te verhelpen.
Kan ik er vanuit gaan dat dit daadwerkelijk ook gebeurt of is dit een zoethoudertje van Tele2 (ik vrees namelijk voor het tweede!).
Iemand ervaringen met dit soort (start)problemen?
 
rowdy
Als er een toezegging als deze wordt gedaan, dan zou ik er ook vanuit gaan dat er daadwerkelijk iemand langsgaat. Tenminste, degene achter de telefoon denkt dat echt wel en zet dat echt zo weg in zijn systeem. Ik geloof niet dat ze expres tegen je gaan liegen als zoethoudertje. Of er daadwerkelijk iemand langsgaat, tja, dat ligt een beetje aan die afdeling die daadwerkelijk langs moet gaan. Zo is het bij ons op kantoor ook wel eens, als er iemand belt voor mij en een collega neemt op, dan kan die collega wel zeggen dat ik 'vandaag terug zal bellen', maarja, dat kan die collega niet 100% beloven natuurlijk, die kan niet altijd goed in mijn planning kijken. Maar dan bel ik morgen wel terug, natuurlijk en als de KPN monteur er inderdaad vandaag niet meer aan toe komt, dan waarschijnlijk wel binnenkort. Maar vervelend is het natuurlijk wel. Ik hoop dat het snel is opgelost voor je.
 
Tele2 Webcare
Geachte  Rodian

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
prdx-photo
hoe is dit afgelopen? ik heb vandaag hetzelfde meegemaakt
monteur heeft hiervoor gebeld, en dit staat ook op de afleverbon vermeld,

kpn zou een sla hebben 5 dagen hierop, als ik dus pech heb gaat het minimaa nog 5 dagen duren... ben benieuwd hoe lang ik nog kan internetten via mijn vorige provider...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal na aansluiting Tele2 Gold pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie