obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
VOIP Telefonie
goofy_2005
Hallo,

Ik ben van plan om van Telfort over te stappen naar Tele2 vanwege de verhogingen bij Telfort en de tegenvallende VOIP.
Kunnen jullie me zeggen hoe de VOIP telefonie bij Tele2 bevalt ?
Ik zou dit graag willen weten voordat ik overstap en in dezelfde ellende kom als bij Telfort.
Alvast bedankt voor jullie reaktie.
Gewijzigd door goofy_2005 op 29 maart 2009, 01:30
Oost west thuis best
 
salty678
kga het ook aan maar volgens de gegevens staat tele 2 heel goed aangeschreven hij staat op dit moment op nr. 1. Succes.
 
rowdy
Ik heb inderdaad nooit problemen eigenlijk, al helemaal niet met de kwaliteit. Die is gewoon goed. En uitval komt bij ons echt zelden voor.
 
cornfed
De gebruikte apparatuur bestaat nu al 4 jaar.
De kinderziektes zijn er nu wel uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOIP Telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 apr 2015
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Advertentie