obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele 2 is stom
misssan
Als ik bepaalde sites wil bezoeken dan krijg ik dit te zien...

[2003] dbconn: mysql_connect: Can't connect to MySQL server on '212.117.164.42' (4) Wit beeld Angry

Ik ga wanneer t kan tele2 weer de deur uit doen! Vooral dat stomme geblokte beeld van digitaal wat een BLAMAGESad
Gewijzigd door misssan op 05 april 2009, 19:44
nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
cornfed
Die foutmelding heeft niets met Tele2 te maken.
Dat is een interne foutmelding van de site's database. (ik mag gecorrigeerd worden hierop).

Frustraties zijn begrijpelijk, maar je zet jezelf een beetje te kijk met zo een topic titel.
 
jantjebeton
deze sql foutmelding heeft inderdaad helemaal niets met Tele2 te maken....
 
misssan
Punt 1 ik voel mij echt niet te kijk staan hoor muahahhaha hou toch op!
En 2 iedereen kan erop maar ik ken veel mensen met tele2 en geen van deze mensen kan op die site... Maar goed maakt niks uit haal dit topic maar weg want ik wil niet te kijk staan!!! Cool En tele2 blijft STOM!Sad
Gewijzigd door misssan op 06 april 2009, 11:49
nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
Qrius
En natuurlijk iedereen die tele2 gebruikt is ook STOM? *kinderlijk niveau aannemen :p *

Bij wat voor soort sites krijg je die melding dan? bedoel "bepaalde sites" is vrij breed.

Groetjes,
Een Stomme tele2 gebruiker..haha!
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
misssan
Ik typte al eerder, stop maar met dit topic! Ga er dan niet op door... Ik voel me al zo te kijk staan dat ik uberhaupt in tele2 ben getrapt, wat voel ik me stom gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt...Grin Toedeloe Q
Gewijzigd door misssan op 07 april 2009, 10:39
nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele 2 is stom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie