obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
ledenwerving
hahemy
Hallo
Enkele dagen geleden ontving ik van u een schrijven, waarin u een abo op tele2 aanbied. Onderaan het schrijven staat: kijk op tele2.nl of bel. Aangezien ik vragen had, belde ik. Ik heb zelfs meerdere keren gebeld, maar mijn vragen werden door het zeer klantonvriendelijke personeel niet beantwoord. Ze hadden maar 1 doel en dat was nieuwe leden scoren. Ik heb de laatste medewerker gevraagd, waarom ze zich zo gedroegen?: "Dat is hun opdracht".
U zult wel begrijpen, dat het zo wel erg moeilijk wordt om lid te worden van tele2.
Als je chagereinig wil worden, moet je teloe2 bellen.

Hans
 
cornfed
Dit is een onafhankelijk forum! Dit staat in de disclaimer:
"Dit is een onafhankelijk forum en is op eigen initiatief en middelen gestart."
Dus van ons heb je niets gekregen.

Welk aanbod betreft het en welke vragen zijn er?
Je maakt ons wel nieuwsgierig.
Gewijzigd door cornfed op 06 april 2009, 10:22
 
hahemy
Het betreft een aanbod voor telefonie, internettten en tv. De eerste zes maanden voor 29.95, daarna 39.95. Aan vragen stellen kom je bijna niet toe laat staan dat je antwoorden krijgt. Ze vragen de hele tijd of ze je kunnen noteren! Wanneer je erover denkt om mee te doen, dan rijzen er altijd vragen, zoals: wat kost het bellen naar een 0900 nr, ben je een deoder nodig, wij hebben 2 tv's en dan, wie zegt de oude provider op, geen KPN signaal wat zijn de konsekwenties enz.
 
hahemy
Oh ja, en ik heb dit adres gehregen van beheerder@gebruikers.eu
 
Tele2 Webcare
Beste Hahemy,

Ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag mijn excuses aan willen bieden betreffende mijn collega.

Om de vragen te beantwoorden die u hier stelde:
- De kosten van een 09XX nummer is bepaald door het bedrijf dat hier gebruik van maakt. Hier kan Tele2 niets aan veranderen en de kosten zullen blijven wat zij ervoor vragen.
Voor de overige beltarieven zou ik u graag willen verwijzen naar: http://tele2.gebruikers.eu/ib/beltarieven.html
- U heeft inderdaad een decoder nodig voor het bekijken van de TV. Maximaal kan Tele2 2 decoders aanbieden, dit is echter wel afhankelijk van uw afstand van de wijkcentrale.
- Via onze overstapdesk is het nu mogelijk dat Tele2 uw abonnement afrond bij uw vorige provider, mits uw provider een van de onderstaande is:
-KPN
-Ziggo
-UPC
-Online
-Telfort
-XS4all
-Het Net

Mocht u nog meer vragen hebben, stelt u ze gerust.

Met vriendelijke groet,
Tele2 Webservice
 
hahemy
tele2

Hartelijk dank voor uw antwoord. Ben momenteel bezig met via andere lijn met tele2 en probeer daar iets meer info te krujgen.

Met vriendelijke groet
 
rowdy
Heb je echt gebeld met een nummer van Tele2? Mijn ervaringen zijn zelf juist altijd heel positief. Welk nummer heb je gebeld, als ik vragen mag?
 
hahemy
hallo rowdy
jazeker heb ik gebeld,dit nav een mailing van tele2, waarin zij stellen dat ik kan besparen op mijn vaste kosten voor internet, bellen en digitale tv. telnr. 0800-0029

Met vriendelijke groet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ledenwerving', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie