obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
newsserver tele2
fransbrian
400 news.tele2.nl: Your host connection limit reached - klantenservice@tele2.com

Configuratie:
Account: news.tele2.nl (2)
Server: news.tele2.nl
Protocol: NNTP
Poort: 119
Beveiligd(SSL): 0
Foutnummer: 400
CODE: 800ccca0
wie kan mij helpen om dit op te lossen
 
Bill

Quote

connection limit reached

Ik vrees dat je je maximum bereikt hebt. Morgen werkt het gewoon weer.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
fransbrian
We gaan het morgen overnieuw proberen.
Bedankt voor de reactie
 
Boontje
Sinds twee weken tele2 bellen en internet (20MCool. De services tijdens het overstappen was prima. Maar nu...

Foutmelding: 119400 news.tele2.nl: Your host connection limit reached - klantenservice@tele2.com

Configuratie:
Account: news.tele2.nl
Server: news.tele2.nl
Protocol: NNTP
Poort: 119

En dit terwijl ik voor de eerste keer deze weeek probeer te downloaden! Hij stond nog geen 5 min. aan en ik had deze melding al.
Bovendien komt mijn downloadsnelheid niet boven de 65 kbs. Terwijl ik bij testen rond de 11 mb zit...

Wie kan mij helepen met die zeer vervelende probleem??
 
Plompie
Ik denk dat de enige oplossing een payserver is. Die zijn sneller en hebben véééél langere retentie.

Hier staan er een aantal: http://www.binaries4all.nl/payservers/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'newsserver tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie