obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
aansluiten blu-ray disk-speler op modem werkt niet
ghermsen
Vanmiddag heb ik mijn blu-ray speler LG BD370 aangesloten. Bij deze BRD-speler bestaat de mogelijkheid om you-tube te ontvangen op je tv. Hiertoe sluit je een Lan-kabel aan die loopt van je BRD-speler naar het internet-modem van Tele2 (Lan 2 aansluiting). Ik heb nu via mijn tv de diverse instellingen ingevoerd (ip-adres, subnet mask, gateway en DNS-servernummer). Het probleem nu is echter dat ik GEEN internetverbinding krij. Op de TV krijg ik de vermelding: niet op internet aangesloten, controleer configuratie en de conditie van uw router. Heeft iemand hier ervaringen mee of kan iemand me verder helpen?
 
jantjebeton
LAN 1 en LAN 2 kunnen alleen gebruikt worden voor TV via Tele2.
LAN 3 en LAN 4 kun je gebruiken voor internet.
Als je je blue-ray speler dus aansluit op LAN 3 of LAN 4 zou hij gewoon moeten werken
 
ghermsen
HIJ DOET UT! JantjeBeton hartstikke bedankt!Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten blu-ray disk-speler op modem werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Advertentie