obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
Email imap instellen in outlook 2007.
Rocks Online
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik heb als eerste zonnet / versatel gehad. Daarna ben ik overgestapt naar Xs4all en naar 1 jaar Telfort. Vanaf 11 mei ga ik dan toch weer terug naar Tele2 ( Zonnet :-) ).

Ik heb een vraagje. Nu ik na 2 jaar weer terug kom bij Tele 2 wil ik mijn account instellen in outlook.
Nu heb ik die gewoon als pop3, maar eigenlijk wil ik hem als imap instellen zodat ik die zowel op de
pc binnen kan krijgen als op mijn laptop.

Zijn daar bepaalde instellingen voor bij tele2 of te wel gaat dat ook ?
Want op tele2 vind ik alleen maar pop3 instellingen.
Ik heb nog een zonnet account.
Het verwondere me nog dat ze oude accounts nog bewaren vanaf 2004.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Rocks Online.
Gewijzigd door Rocks Online op 25 april 2009, 13:39
 
rowdy
Ik geloof niet dat Tele2 IMAP ondersteunt. Je kunt overwegen om hiervoor dan zelf een mailservertje in te richten, bijvoorbeeld op een Synology NAS. Je kunt echter ook bijvoorbeeld je Zonnet mail laten doorsturen naar je Gmail account. Gmail kun je wel met IMAP binnenhalen, dus dan is je probleem ook opgelost!
Overigens kun je ook je Gmail account dan gewoon 'los' gebruiken - wel zo handig als je in de toekomst van provider wisselt.
Lijkt je dit niet handig, dan heb je voor 1,25 per maand bij One.com een eigen domeinnaam met heel wat ruimte en onbeperkt aantal e-mailadressen.
 
Rocks Online
Thanx.
 
jpalten
Ik heb het geprobeerd met IMAP via mail.tele2.nl, en dat gaat prima...
 
kobus1960
Dit topic speelde 4 maanden geleden, zal intussen wel opgelost zijn.
Feedback is uitgebleven idd, da's wel weer jammer.

Topic gesloten, schoonmaaktijd.
Gewijzigd door kobus1960 op 01 september 2010, 12:30
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email imap instellen in outlook 2007.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
vpn en email Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 09 aug 2016
uitgaande email Algemeen : 2 07 jan 2016
Tele2 Zenders automatisch instellen op TV? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 05 mei 2012
instellen van c800ip camera help help Algemeen : 2 17 apr 2012
Advertentie