obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Mailstoring Zonnet
Bob van der Bips
Mail van Zonnet hapert hier. Kan slecht af en toe opgehaald worden. Meestal krijg ik echter een SMTP foutmelding. Webmail inloggen lukt al helemaal niet. Meer mensen hier last van?
 
Tele2 Webcare
Geachte Bob van de bips

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
tulp
Ik ben zo vrij geweest om mijn SMTP probleem ook naar jou email te sturen, dit via webmail ... ik moet dan wel een paar keer proberen om contact met de server te krijgen maar het bericht wordt uiteindelijk verstuurd (hoop ik)

Voor alle duidelijkheid, mijn grootste probleem is de SMTP server. Ik kan wel mn email ophalen en webmail is ook bereikbaar voor mij.

Ik had ook veel problemen met de bereikbaarheid van sites, maar dank zij de OpenDNS tip hier op het forum is dat grotendeels voorbij.

Met vriendelijke groet,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mailstoring Zonnet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Niet alle zonnet mail komt aan Storing : 10 17 dec 2012
Webmail Zonnet werkt niet of slecht Algemeen : 3 19 jun 2012
zonnet webmail storing Storing : 8 05 mrt 2012
Advertentie