obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Tele2 50Mbit?
Anoniempje
Ik heb gehoord dat er getest wordt met vdsl oid. De eerste signaleringen van een 50 pakket in het Tele2 bestel systeem zijn er al.

Ik ben benieuwd of het dit jaar nog wordt uitgerold.
 
rowdy
Zou leuk zijn natuurlijk, echter voor VDSL moet je nog dichter bij de telefooncentrale wonen dan bij ADSL2+, wil je nog wat snelheid overhouden van die 50 Mbit. Dat is wel erg jammer natuurlijk. Maar ik ben ook benieuwd!
 
jantjebeton
+ dat de kwaliteit van de bekabeling in de grond er ook geschikt voor moet zijn....
 
Monk
TOT 50mb waarschijnlijk, van de 20 haal ik er ook maar 10, ben blij dat over 2 maanden mijn jaarcontract afloopt en dan ga ik over op andere provider, kabel wel te verstaan zonder jaarcontract
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 50Mbit?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie