obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Draadloos valt telkens uit
bartosia
Ben benieuwd of je tot een oplossing bent gekomen.
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, alleen heb ik pas sinds 29 april internet van Tele 2 en nog geen dag een fatsoenlijke verbinding gehad.

Vaak als ik mijn pc aan zet (verbonden via netwerkkabel aan de router, poort 3) valt mijn verbinding weg.
Als ik dan via de browser in de router zelf kijk staan beide DNS adressen op 192.168.1.1 Ook heb ik al geprobeerd om de DNS servers van Tele 2 (op hun advies) lokaal in mijn netwerkconfiguratie in te stellen, ook dit zonder succes.
Heb ik dan eindelijk verbinding en start ik mijn laptop op om draadloos te internetten vallen alle lampjes op het modem uit en begint de bovenste rood te branden.

Gisteravond ingelogd op het draadloze netwerk van mijn buurman (met laptop) en niks geen problemen...
Gewijzigd door bartosia op 19 mei 2009, 09:02
 
mvansluis
Ik heb de afgelopen weken ook verbindingsproblemen met Tele2. Alleen het rare is dat met name doordeweeks en dan overdag mijn draadloze internetverbinding er steeds uit knalt. 'S avonds en in het weekend geen problemen.

Weet iemand waar dat aan kan liggen?
 
cornfed
@ bartosia

Je kan beter een nieuw topic openen. Anders wordt dit topic heel onoverzichtelijk.
De lampjes op je router mogen niet zomaar uitvallen.
Zonder betere info hou ik het voorlopig op een defecte router.

@ mvansluis

Jij kan ook beter en eigen topic beginnen.
Wat doen de lampjes op je router tijdens de 'uitval'?
 
kardox
Vandaag is mijn nieuwe Modem binnen gekomen met een Defecte Adapter...Shock, niks aan de hand, ik heb het oude Adapter van de Modem ( ook 12V ) daarop aangesloten en hij doet het prima...

Ik heb nou half uurtje Draadloos internet en het werkt tot nu toe goed... ik zal over paar dagen reageren of het allemaal nog goed functioneert. Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Draadloos valt telkens uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie