obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Radiogebruik
NvdB
Beste Leden,

Zojuist als lid aangemeld en weet niet goed hoe e.e.a. gaat.
Ik zit met de volgende vragen:

Heb een tele2 abonnement met Internet, TV en Telefoon. Wij zijn in het bezit van een LCD tv van 37 inch en hebben regelmatig last van "fragmentatie". Waar komt dit door en is daar wat aan te doen?

Vanmiddag geprobeerd de audioset aan te sluiten. Uiteindelijk lukte dit maar alleen via de menu-optie Radio. Na overleg met de tele 2 helpdesk bleek dit ook zo te horen. M.a.w. indien je regelmatig van zender wilt wisselen, moet je voor het radiogebruik ook de tv aanlaten. Dit gaat ons te ver; we willen graag onze Marantz tuner blijven gebruiken. Op deze reactie kregen we een informeel antwoord dat we een oplossing met een splitter kunnen realiseren maar niet te horen hoe of wat. Kan iemand ons hierover duidelijkheid geven.

Bvd en groet,



NvdB
 
Bill

Quote

NvdB schreef:
Heb een tele2 abonnement met Internet, TV en Telefoon. Wij zijn in het bezit van een LCD tv van 37 inch en hebben regelmatig last van "fragmentatie". Waar komt dit door en is daar wat aan te doen?[quote]
Vermoedelijk heb je te weinig bandbreedte waardoor de videostream het niet bij kan houden.

[quote]Dit gaat ons te ver; we willen graag onze Marantz tuner blijven gebruiken. Op deze reactie kregen we een informeel antwoord dat we een oplossing met een splitter kunnen realiseren maar niet te horen hoe of wat. Kan iemand ons hierover duidelijkheid geven.


Je Marantz tuner werkt met een 'ouderwets' antennesignaal. Hierop kun je geen digitaal signaal aansluiten. Wat mogelijk wel kan is de aux of cd ingang gebruiken. Maar ik ken het modem niet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Fragmentatie als in blokjes vorming?
Dat kan alleen twee oorzaken hebben. Het signaal heeft te weinig kwaliteit voor een goed beeld. Of er is te weinig snelheid op je verbinding voor tv ontvangst.

Bij radio ontvangst blijft het behelpen.
Je moet accepteren met de tekortkomingen.






Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Geachte NvdB

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radiogebruik', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie