obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
TV via digitenne of via internet
Timmay
Hallo,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor internet, bellen en tv.
In eerste instantie leek het Tele2 TVGold pakket (alles in 1) me wel interessant.
Ik wil er ook een dvd recorder op aansluiten, dus zal dan een tweede decoder moeten aanvragen.
Maar nu lees ik verschillende berichten op o.a. dit forum dat de tv aansluiting niet altijd goed beeld geeft (en al helemaal niet bij 2 decoders).

Daarom dacht ik aan de optie om alleen internet en telefoon van tele2 te nemen, en tv via digitenne.
Maar als ik nu op digitenne.nl kijk, staat er een link naar 'Digitenne via Tele2', en als ik daarop klik, kom ik weer bij het TVGold pakket uit.

Betekend dit dat de tv van het TVGold pakket nu via digitenne wordt aangeboden ipv via het internet?
 
kevin23
echt pure onzin ik weet nieet waar je dat gelezen hebt. ik ehb zelf 2 decoders 1 op een 107cm plasma van samsung de andere op een 51cm normale tv. beeld is perfect
 
Timmay

Quote

kevin23 schreef:
echt pure onzin ik weet nieet waar je dat gelezen hebt. ik ehb zelf 2 decoders 1 op een 107cm plasma van samsung de andere op een 51cm normale tv. beeld is perfect


Naar wat ik ervan heb begrepen ligt het aan de afstand van je huis tot de centrale.
Woon je dicht bij de centrale dan heb je een snelle verbinding en geen problemen met tv.
Woon je verder weg van de centrale, dan hoor ik dat er mensen zijn met problemen...
 
Tele2 Webcare
Geachte Timmay,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
Tele2

Quote

Timmay schreef:
Hallo,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor internet, bellen en tv.
In eerste instantie leek het Tele2 TVGold pakket (alles in 1) me wel interessant.
Ik wil er ook een dvd recorder op aansluiten, dus zal dan een tweede decoder moeten aanvragen.
Maar nu lees ik verschillende berichten op o.a. dit forum dat de tv aansluiting niet altijd goed beeld geeft (en al helemaal niet bij 2 decoders).

Daarom dacht ik aan de optie om alleen internet en telefoon van tele2 te nemen, en tv via digitenne.
Maar als ik nu op digitenne.nl kijk, staat er een link naar 'Digitenne via Tele2', en als ik daarop klik, kom ik weer bij het TVGold pakket uit.

Betekend dit dat de tv van het TVGold pakket nu via digitenne wordt aangeboden ipv via het internet?


Het pakket Digitenne wordt niet meer door ons aangeboden. We zullen dit laten aanpassen op de website.

TV Gold is een Triple Play Pakket en bevat naast televisie ook internet en telefonie. Technisch is het mogelijk uw dvd-recorder op de decoder aan te sluiten, wij bieden daar echter verder geen technische ondersteuning op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV via digitenne of via internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie