obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
vaste telfoon werkt niet, geen kpn abbo gehad
dikkedikkie
Hallo,
ik heb sinds een aantald agen tele 2 internet en bellen tot 20 mbits enzo. Ik heb echter nog geen telefoongesprek kunnen voeren met de huidige aansluiting.
Ik heb nooit vaste telefoon gehad maar dat was niet nodig omdat je dan een nummer van tele 2 krijgt. dat nummer bestaat wel want ik heb ernaartoe gebeld. Ik krijg hier alleen geen signaal van tele 2 binnen dus ben ik simpelweg niet bereikbaar. Ik heb een aansluiting met die 5 pinnetjes in de muur. gewoon een standaard aansluiting dus. De aansluiting op de splitter aangesloten en daar dan ook de telefoon op aangesloten. Vanuit de splitter heb ik ook de modem aangesloten.
Ik moet wel even melden dat ik wel tevreden ben over de snelheid van het internet.
als ik op mijn tele 2 inlog krijg ik dit bij de telefonie te zien: Vaste telefoonaansluiting aanvraag NIET behandeld. Geen aanpassingen uitgevoerd

kan iemand me hiermee verder helpen?

groeten dikkedikkie
 
kobus1960
Dikkedikkie schrijft al dat op zijn page bij Tele2 zijn telefoonaansluiting NIET
gerealiseerd is. Even Tele2 bellen, en dit in orde laten maken.
Wat er niet is, zal niet werken Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Tja, splitter is niet nodig.
En telefoon direct aansluiten aan je modem.
Of je leest de handleiding...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
McBeukie
Snap het effe niet het bericht van dikkedikkie is uit 2009 , lache als we zo lang op antwoord moeten wachten...Smile
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
cornfed
Antwoord van dikkedikkie zal niet meer komen.
Laatste keer dat hij/zij hier inlogde was mei 31 2009.Pfft
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Sluiten maar dan Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste telfoon werkt niet, geen kpn abbo gehad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie