obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding verbroken bij Google Maps
Vonnnn
Mijn (draadloze) internetverbinding wordt verbroken wanneer ik in Google Maps in- of uitzoom of switch tussen kaart en satelliet. Dit gebeurt ook bij sites die gebruik maken van Map, zoals bv Funda. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het Tele2 Veiligheidspakket, want zodra ik deze uitschakel, blijft de verbinding behouden. Dan komt de volgende vraag: hoe maak ik het veiligheidspakket duidelijk dat Google Maps een veilige site is?

Het verbreken van de verbinding gebeurt sinds kort overigens ook bij de site van het Brabants Dagblad. Zij hebben hun site net vernieuwd. Hadden ze voor mij niet hoeven doen.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
 
Vonnnn
Ik zat er naast: het ligt niet aan het veiligheidspakket, want hij klapt er nu ook uit als ik de virusscanner heb uitgeschakeld.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn internetverbinding te behouden wanneer ik rondsurf op Google Maps?
 
cornfed
Probeer eens een andere browser.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Vonnnn
Hoi Cornfed, bedankt voor de tip. Met Firefox blijft de verbinding in stand. Raar....
 
cornfed
Heb je ge-updated naar IE8?
Je moet eens kijken naar je beveiligings instellingen van IE.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding verbroken bij Google Maps', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie