obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing R'dam West
a_arnoud
Al sinds de tijd van zonnet ben ik abonnee bij Tele2. Al die jaren was ik tevreden. Geen spectaculaire snelheden (gewoonlijk rond 10/11 Mb/s download), maar in het algemeen weinig storingen.

Vanaf Tele2 echter door de Consument is gekozen tot beste provider vind ik het bergafwaarts gaan. Misschien kon Tele2 de grote toeloop van nieuwe klanten niet aan, want mijn internetsnelheid werd minder en minder en ging ik me hier steeds meer aan ergeren.

Toen een maand geleden mijn contract afliep heb ik dan ook ernstig overwogen over te stappen, maar omdat ik wist wat ik had en niet wist wat ik ging krijgen heb ik besloten me weer voor een jaar aan Tele2 te binden.

Ik vraag me nu af of dit wel een wijs besluit is geweest. Mijn nieuwe contract is vorige week donderdag ingegaan en al vanaf vrijdag schijnt er een storing te zijn in Rotterdam West. Tot nu toe nog niet verholpen! Ik kan alleen maar hopen en bidden dat dit niet symptomatisch wordt voor de resterende 12 maanden die ik nog aan Tele2 vast zit Frown
a_arnoud voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Tele2 Webcare
Geachte a_arnoud

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
a_arnoud

Quote

WebServiceTele2 schreef:
Geachte a_arnoud

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice


Hoi!
Dat is hartstikke fideel van je, maar ik kom er net achter dat de storing gelukkig vandaag is verholpen!
Gewijzigd door a_arnoud op 16 juni 2009, 12:54
 
a_arnoud
Na een paar dagen goed gegaan te zijn is het vandaag weer huilen met de pet op Shock
 
a_arnoud
Effe 'n test gedaan:
501918567
 
Mikinha
Sinds 1 juni ben ook ik slachtoffer van de vele storingen van Tele2. Aangezien ik pas sinds mei ben aangesloten heb ik geen enkele ervaring met hoe Tele2 voorheen haar services levert maar tot op heden hebben ze bij mij nog niet veel krediet kunnen opbouwen. Sinds ik ben aangesloten (begin mei) tot op heden niets anders dan ellende met die jongens! De storingen zijn bij mij bekend geworden op 1 juni (daarvoor was ik 2,5 week op vakantie dus daar kan ik niets over zeggen). Voor de duidelijkheid; ik woon in Schiemond dus ook Rotterdam-West.

Sinds 1 juni heb ik pas slechts op 7 (!) dagen normaal internet/ TV/ telefonie gehad. Uitermate vervelend aangezien ik betaal voor een service. Erger is het nog dat ik ook economische schade ondervind van deze storingen (en dan heb ik het niet over mijn telefoonrekening van het dagelijks bellen met de Tele2 Helpdeks). Naast dat ik in mijn vrije tijd enkele websites beheer, waarvoor ik een kleine courtage ontvang, ben ik ook voor mijn werk afhankelijk van het internet. De storing schaadt mij dus enorm en dus niet alleen vanwege het feit dat ik geen tv kan kijken!

Tot op heden vond ik dat ik telefonisch aardig te woord werd gestaan. Helaas heb ik hier gisteren voor het eerst een vervelende ervaring mee opgedaan. Laat ik hopen dat dit slechts een incident was.

Ten aanzien van deze storing verwacht ik toch écht dat Tele2 nu eens heel snel gaat opschieten met een oplossing voor deze storing want zelfs internet in ontwikkelingslanden is soms nog betrouwbaarder.

Nadat vorige week de internetstoring (naar nu blijkt dus tijdelijk) was verholpen, heb ik met een medewerker gesproken over financiële compensatie. Helaas kon de medewerker mij niet meer aanbieden dan het vergoeden van mijn telefoon rekening (max. 10 euro per maand) en de dagen dat er geen internet was niet in rekening te brengen. Eigenlijk vind ik dit een erg zwak aanbod. Het weegt namelijk niet op tegen de schade die ik oploop voor ondermeer het ophalen van e-mail via mijn mobiele abonnement (1), het niet kunnen thuiswerken (2), het in de kroeg moeten kijken van wedstrijden Nederlands elftal en naar de bioscoop gaan omdat een service niet geleverd wordt (3), en als laatste mijn inkomstenderving door het niet kunnen beheren van mijn websites (4 --> als tegenargument noemt Tele2 dat ik hiervoor een zakelijk abonnement voor moet afsluiten; onzin ik run immers geen BV voor deze hobby-activiteit).

Aangezien ik Tele2 graag het voordeel van de twijfel heb willen gunnen, heb ik mijn gebruikerservaringen niet eerder publiekelijk willen delen. Aangezien de storing nu wederom terug lijkt, zie ik mij helaas genoodzaakt toch via internet mijn ongenoegen te spuien. Jammer maar helaas voor Tele2.

Ps ik heb een jaarcontract afgesloten met Tele2. Kan ik op basis van bovenstaande bevindingen op een mogelijke manier onder dat contract uitkomen? Immers, met het afsluiten van een jaarcontract beloof ik 1 jaar lang te betalen mits er een service aan mij geleverd wordt. Nu Tele2 deze service niet naar behoren levert, is er dan sprake van contractbreuk namens Tele2 of denk ik nu verkeerd?
 
Mikinha
Hierbij een plaatje van de test zo-even:
502224688
 
Tele2 Webcare
Geachte a_arnoud en Mikinha,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice
 
Mikinha

Quote

WebServiceTele2 schreef:
Geachte a_arnoud en Mikinha,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice

Ja, leuk maar ik heb zo'n beetje al de hele maand last van hetzelfde: storing in JULLIE wijkcentrale! Ook heb ik iedere dag waarop ik een storing heb geconstateerd telefonisch contact gehad met jullie (en ben ook al een paar keer teruggebeld door jullie). Dus een belletje van jou, waarin je me meldt wat ik toch al weet draagt niet zoveel bij. Zorg er liever voor dat er nu een structurele oplossing komt voor de problemen in de wijkcentrale!

Kijk, ik ben geen technisch installateur maar het probleem lijkt mij niet zo moeilijk te achterhalen aangezien dezelfde storing zich al meerdere keren heeft voorgedaan!
 
Tele2
Er is op dit moment inderdaad een grotere storing in de regio Rotterdam.

De oorzaak van het probleem is inmiddels gelokaliseerd en we hopen zo spoedig mogelijk een oplossing te kunnen implementeren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing R'dam West', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie