obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Helpdesk
Hilario
Gebruiker van Tele2allin,2 dagen zonder ontvangst gezeten,dus geen internet,geen telefoon.
Met de GSM de helpdesk gebeld,met een herlaadkaart waar nog 33 euro op stond,ik werd zolang aan het lijntje gehouden dat ik met die 33 euro niet toekwam,en mijn bel tegoed moest bijladen.Dan nog eens 5 euro van de kaart.telkens mijn beltegoed op was,moest ik dus opnieuw bellen en telkens een andere operator en telkens opnieuw mijn verhaal moeten doen.Dit noem ik het reinste boerenbedrog!!!!Er werd dan toch na aandringen een technieker gestuurd die een nieuwe box geinstalleerd heeft.
Nu kan ik mijn e-mail niet meer openen en niet meer inloggen bij Tele2 zelf,de technieker heeft daar zelf voor gebeld,ze gingen het wachtwoord resetten,maar niets gebeurd.
Bedankt Tele2
 
cornfed
Voor de goede orde zal ik vermelden dat het Tele2 België betreft.

Tip voor Nederlandse Tele2-ers:
Je kan Tele2 ook e-mailen: webservice@tele2.nl
Vraag in je mail je terug te bellen wegens uitval van de telefoonlijn.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bill

Quote

cornfed schreef:
Voor de goede orde zal ik vermelden dat het Tele2 België betreft.

Tip voor Nederlandse Tele2-ers:
Je kan Tele2 ook e-mailen: webservice@tele2.nl
Vraag in je mail je terug te bellen wegens uitval van de telefoonlijn.


Dan wel een mobiel nummer opgeven! Of zeggen dat je uitgaande telefonie niet meer werkt, maar wel oproepen kunt ontvangen.

[offtopic]Er zijn vaker Belgische Tele2 gebruikers op dit Forum. Als er in België behoefte aan is kan ik een Forum gericht op België opzetten.[/offtopic]
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMW318TI
Hmm klantenservice wat is dat bij Tele2?

Mijn probleem:

Hallo beste webservice@tele2.nl,

Ik heb contact met jullie helpdesk opgenomen, maar tot heden niets van gehoord na drie belpogingen van jullie service.
Ik had meerdere keren gebeld en gemaild over mijn problemen.

Mijn gezonden mail:

Ik heb je advies opgevolgd en jullie klantenservice opgebeld.
Een van jullie medewerkers heeft mijn probleem aan jullie technische dienst voorgelegd.
Afspraak was: dat ik na 18:00 gebeld zal worden.
Echter zo te zien werd ik steeds gebeld voor 18:00, maar gelukkig was iemand thuis en die heeft probleem uitgelegd.

Mijn probleem is heel simpel: inkomend telefoon verkeer doet van de meeste tijd gewoon niet!
Wanneer het wel doet is de geluidskwaliteit erg slecht!
Simpeler kan ik niet uitleggen!

Het is alweer 1,5 week verstreken, maar nog steeds hetzelfde problemen.
Dus ik kan weer opnieuwe bellen en hopen op een ooplossing.
Nee ik begin nu beetje vervelend te vinden sinds april!

Ik hoop echter dat het voorgoed opgelost wordt.
Opzeggen kan ik nog altijd doen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Mvg

Kt.tra
 
Tele2 Webcare
Geachte BMW318TI

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
BMW318TI
Ik werd paar keren netjes gebeld door Tele2 echter ik was niet thuis dus ze proberen weer op een andere tijdstip.
Zo hoort dat! ga zo door Tele2! Smile
Gewijzigd door BMW318TI op 22 juni 2009, 16:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verschil in meting naar centrale vanuit helpdesk Algemeen : 32 09 feb 2011
helpdesk...... ik word gek!!! Algemeen : 2 28 okt 2010
Bereikbaarheid fiberspeed helpdesk Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 5 25 sep 2010
tele2 snelheid / helpdesk iedere keer ander verhaal Snelheid : 8 15 mrt 2010
Langere Wachttijd Helpdesk Algemeen : 1 03 mrt 2010
Advertentie