obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
tv kijken met decoder en tvkaart pinnacle
manuela
nee werkt dus nog niet helaas
 
cornfed
Nu weet ik niet of je misschien ook de s-video uitgang moet selecteren op je decoder.

En je hebt wel normaal beeld via de tv?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
manuela
ja verleden week is de decoder geinstalleerd op een normale tv en dus ook ingelogd dus en de kanalen geselecteerd,, dus dat gaat allemaal prima, alleen via de tvkaart dus niet.
Nu zit er ook o p die kabel een svideo stekker, die op mijn tvkaart past, maar dus niet op de svideo van de decoder.
maar lijkt me dat meer mensen hier last van moeten hebben, want ik ben toch niet de enige met een tvkaart lijkt mijWink
 
cornfed
Normaliter zou op de decoder een s-video aansluiting moeten zitten.
Evenals een gewone composiet/audio tulpstekkers.

Maar ik zou eerst eens uitsluiten of er problemen zijn met de tv kaart.
Je kan dan het beste een videorecorder of filmcamera hierop aansluiten om te kijken of dat het wel werkt.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
manuela
hoi

tvkaart doet het, want hij heeft altijd perfect gedraaid met een analoge antenne. dus het ligt echt aan de aansluiting.
decoder werkt ook goed, want met een gewone tv is de aanmelding gelukt.
video ertussen is ook al getestWink maar zelfs dan geen kanalen, dus ik vrees dat ik een svideo kabel moet kopen en dan nog is het de vraag of dat wil werken dus.
 
cornfed
Sommige videorecorders moet je apart instellen om de tuner via scart te laten functioneren. Bij de mijne moet dat, bijvoorbeeld.

Je kan zeker eens proberen met een aparte s-video kabel.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv kijken met decoder en tvkaart pinnacle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Advertentie