obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Modem
BoycotF
Hallo,

Ik heb pas Tele2 Internet&Bellen&Tv aangeschaft. Maar het probleem is dat ik niet meer kan verbinden met vrienden op mijn PS3 want ik speel heel vaak PS3 online. Dus mijn vraag was heeft Tele2 ook modems beschikbaar die goed kunnen omgaan met gamen. Alvast bedankt.

Greetz Boycot F
 
baatje30
Moet geen enkel probleem zijn als je voor je ps3 lan 3 of lan 4 (bedraad) gebruikt. Ik heb lan 4 voor beneden en lan 3 gaat bij mij naar boven in een switch/hub en vervolgens heb ik daar nog een pc, ps3, xbox360 en de Wii op aangesloten. Hoefde niets aan instellingen te wijzigen.

Wil je draadloos? Dit moet ook gewoon goed gaan alleen kan ik je daar niet mee helpen.

Marco
 
BoycotF
Hij zit in poort 4 op mijn modem. En mijn PS3 is bedraad aangesloten aan het netwerk. Maar meestal als je niet met vrienden kan verbinden is het probleem dat je NAT type 3 dan hebt maar bij mij is het gewoon NAT type 2. En mijn modem is van het merk Davolink en het type is DV 2020.
Gewijzigd door BoycotF op 02 augustus 2009, 18:27
 
baatje30
Ik heb er nog nooit last van gehad. En mijn ps3 zit al sinds de lauch zo aangesloten.

Heb je ook problemen met online gamen?
 
BoycotF
Nee geen problemen met gamen...
 
cornfed
Je zult de poorten moeten openen in de firewall van de router.
Zie: http://portforward.com/english/router...0index.htm

Daar moet je het spel zoeken/uitkiezen dat je wilt gebruiken.
En dan de handleiding volgen.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
ja dat had ik toenstraks ook geprobeerd maar dat lukte ook niet. Je hebt daar zo een portchecker om te downloaden die gaf aan dat al mijn ports niet open waren..
 
cornfed
Op zich heb je voor zoiets specifieks niets aan een portchecker.
Alleen met een game server kan je zoiets testen.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Davolink/DV-2020/Call_of_Duty_-_World_at_War.htm dat spel wil ik dan de ports voor open zetten maar dat van het begin snap ik niet van een statisch ip adres ofzo... weet iemand wat je daar moet doen?
 
cornfed
Een ip krijgen kan op twee manieren:
* via een DHCP server. Bij een pc/ps3 staat alles op DHCP en automatisch verkrijgen.
* via een vast (statisch) ip adres. Je geeft je pc/ps3 zelf een eigen gekozen ip adres. (bv. 192.168.1.100)

Je voorkomt daarmee dat het ip adres kan veranderen na een tijdje en daarmee de port rule nutteloos wordt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 apr 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie