obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
wahine
Hallo allemaal,

Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met mijn probleem. heb nog geen technische dienst gesproken van de Tele2, hoop dat die me snel bellen, want zoals ik het nu kan bekijken heb ik ook (weer) een nieuw modem/router nodig.
Misschien kunnen jullie me nog helpen met iets dat ik kan proberen om het euvel op te lossen!

Mijn problemen zijn met een aantal websites die traag of niet laden, het lijkt te gaan om LinkedIn en ICS (Bijenkorf/creditcard inlog) Wel kan ik internetbankieren via mijn eigen bank overigens.. Ook facebook doet niet altijd 100% wat ik ervan vraag.

Wat ik allemaal al heb gebrobeerd:
Test op Mac + Windows laptop met draadloos en rechtstreeks et ethernet kabel
Test op Mac + WIn laptop met Safari, Firefox en IE (laatste)
Open-DNS ingesteld
Modem gereset
En niets mag baten...

Het probleem startte overigens 4 dagen geleden, dus misschien is er een firmware/software update geweest die dit veroorzaakt? Probleem is dat ik vanuit huis werk, en in mijn werk LinkedIn heeeeel erg veel gebruik. ik zit dus echt ontzettend met mijn handen in mijn haar!!!! Shock

HELP!

Hoor het graag als er nog dingen zijn die ik kan proberen en in de tussentijd zit ik naast de telefoon voor de technische dienst van Tele2...

Veel dank vast voor de reactie!

Groetjes
Wahine
 
cornfed
Aangezien je met veel hardware configuraties hebt getest, kan er maar twee plaatsen een probleem zijn.

De router is defect, kan ook de voeding zijn, trouwens.
Of er is een routing probleem bij Tele2.

Wordt je voeding erg warm(heet)?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wahine
Ha, dankje voor je reactie.
Voeding of Router dus, dacht ik al. Ik zal eens kijken vandaag of de voeding erg heet wordt.
Hopelijk krijg ik straks weer een nieuwe toegestuurd.
K Laat nog even weten of dat het euvel oplost!
groetjes
Wahine
 
wahine
Hai, net met monteur aan de lijn gezeten, maar t schijnt niet aan router of voeding te liggen. Heb trouwens zelf ook gebrobeerd via Modem (tele2) van mijn pa online te komen. Ook dan heb ik zelfde euvel! Heeeel apart!!!!!
Nog steeds kan ik dus niet online met Linkedin of ICScards.nl. Frown


Tele2 Technische dienst speelt de kwestie nu door naar iemand anders op hoofdkantoor: weer 3 dagen in spanning wachten....Shock
 
cornfed
Had je het modem van je pa uitgeprobeerd op je eigen telefoonlijn of heb je je pc aangesloten bij je pa?
Gewijzigd door cornfed op 12 oktober 2009, 22:31
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wahine
Hai Cornfed,

Heb de modem + voeding van mijn pa (ook tele2) naar mijn huis gehaald en die aangesloten bij mij op mijn windows laptop, tv en telefoon. (dus alles i.p.v. mijn eigen modem...)
TV en Telefoon werkt prima, en met Ethernet kabel direct naar de windows laptop werkt ..... NIET... Tenminste. Niet voor die sites waar het om gaat. Wel gewoon gmail en bv nu.nl. maar geen Linkedin of ICScards.nl. (dus zelfde situatie als voor de switch)

Sad

Dus daar lijkt t niet aan te liggen. Kan t eigenlijk alleen nog maar aan routing probleem bij Tele2 liggen lijkt? (Of er is een ander kabeltje stuk. dat kan natuurlijk ook) Heb al diverse nieuwe kabeltjes sinds een maand, omdat toen telefoon i.c.m. tv en internet niet werkte; wanneer iemand me belde, of wanneer ik ging bellen, vielen internet en tv uit. Dat bleek toen aan defecte voeding te liggen, die was te zwak om alle 3 de diensten te 'handelen' tegelijk. Maar heb toen ook diverse nieuwe kabeltjes gekregen...

Snap er helemaal niets meer van...Shock
 
cornfed
Het probleem zit volgens mijn bescheiden mening extern.

Je kan daar zelf dus weinig aan doen. Tele2 zal dat moeten onderzoeken.

Het enige wat je wel kunt proberen, is het probleem te omzeilen.
Je kan via een proxy server op het internet gaan werken.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wahine
idd. over Proxy server gaat t wel...! ik ben nog niet uitgepraat met Tele2. kom ik nog wel even op terug op dit forum... Sad
 
cornfed
Er zijn al vaker problemen gemeld met de routing naar bepaalde site's.
Van Tele2 kant is er nooit een reactie geweest wat daarvan de oorzaak is.
Hou ons op de hoogte!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wahine
Net weer iemand aan de lijn gehad van Tele2. Dame zei dat mijn IP adres geblokkeerd was. En dat dat 'mijn schuld' was.
En dat ik dat zelf op moest lossen. Tele2 daar niets aan kan doen.
Nou kan ik dat natuurlijk eenvoudig weg niet oplossen, en vind ik het nogal een sterk verhaal...

Ik heb dus gevraagd om mijn contract op te laten zeggen, 1 maand opzegtermijn. (dus per 20 november). En dat kan. (terwijl ik dus officeel nog aan 1 jarig contract zat). UIteindelijk een ok oplossing, jammer dat ik nu weer hele romslomp moet met wissel naar andere provider, maar dan in iedergeval geen gedoe meer!

pfffffffffffffffffffffffSad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie