obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met signaalovername
Lideweister
Eind juli heb ik internet en bellen van Tele2 aangevraagd met de easy overstap service. Ik kreeg keurig een brief met daarin inloggegevens waarmee ik de status van mijn bestelling kon checken, wat ik dan ook regelmatig deed. De oplevering stond gepland op 31 augustus.
Maar afgelopen week, toen ik opnieuw checkte, stond de opleveringsdatum opeens op 2 augustus. Rare zaak leek mij, dus ik heb tele2 gebeld. De helpdeskmedewerker vertelde mij dat er een probleem was met de signaalovername. Helaas was dat ook het enige dat hij mij kon/wilde vertellen, antwoord op de vraag of dat kan worden opgelost en zo ja, hoe lang dat dan ongeveer zal gaan duren kreeg ik niet. Hij wist alleen te melden dat hij er meteen achteraan zou gaan en me die middag nog zou terugbellen. Dat is niet gebeurd. Toen ik de volgende dat zelf belde werd er gezegd dat men had geprobeerd had mij te bellen maar dat ik niet opnam. Dit is pertinent niet waar, ik heb mijn mobiel de hele dag bij me gehad *juist* omdat ik op dat telefoontje zat te wachten. Toen ik zei dat ik niet was teruggebeld hing de medewerker met wie ik sprak gewoon op.

Ik zit nu dus een beetje in m'n piepzak, want morgen is het 31 augustus en is -neem ik aan tenminste- mijn oude (Telfort) abonnement afgelopen. Ik zeg "neem ik aan" omdat ik er vooralsnog vanuit ga dat Tele2 mijn abonnement met Telfort zonder problemen heeft kunnen opzeggen. Ik weet niks, want ik heb er geen bericht van gehad.

Is er iemand die me kan vertellen wat er nu gaat gebeuren en vooral: wat ik zelf kan ondernemen om zo snel mogelijk weer internet te krijgen en niet aan 2 abonnementen vast te zitten? Kan ik bijvoorbeeld het contract laten ontbinden op grond van wanprestatie als ik geen internet krijg van Tele2?
Eigenlijk wil ik dat niet, ik wil gewoon kunnen internetten.... Maar ja, ik moet toch *wat*?
 
cornfed
Slechte gedaan van Tele2.

Je moet toch weer bellen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Communicatie via mail is ook mogelijk: [mail]webservice@tele2.nl
[/mail]
Gewijzigd door cornfed op 30 augustus 2009, 21:58
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Lideweister
Ik zat niet meer vast aan een jaarcontract, als je dat bedoelt. Het einde van mijn vast contact periode was op 24-01-2009, daarna kan ik gewoon per maand opzeggen. Volgens Tele2 zou mijn contract bij Telfort door hun worden opgezegd, ik heb daar verder niks meer over gehoord maar ik nam aan dat gezien de opleveringsdatum van 31 augustus het contact ook op die datum beeindigd werd. Zou geen probleem moeten zijn want ik heb eind juli de aanvraag bij tele2 gedaan (de presieze datum weet ik niet meer maar de brief met inloggegevens die ik daarna heb ontvangen is gedateerd op 24 juli).
Beantwoordt dit je vraag?

[edit] Ik zie nu pas dat je je post geedit hebt, zoals in mijn eerste post stond heb ik al eens teruggebeld, en toen werd er gewoon gezegd dat men mij had teruggebeld. Toen ik zei dat dat niet waar was werd er opgehangen.
Ik zal eens proberen om ze te mailen, alleen zal het niet heel veel nut hebben als ze me terug gaan mailen want morgen zit ik naar alle waarschijnlijkheid zonder internet.
Ik zag ik een ander topic dat een medewerker van Tele2 de poster van dat topic had geholpen en had stiekem gehoopt dat ik hetzelfde geluk zou kunnen hebben...
Gewijzigd door Lideweister op 30 augustus 2009, 22:02
 
cornfed
Ik verwacht dat Telfort je een brief stuurt met de mededeling dat je abonnement wordt opgezegd.
Die heb je niet gekregen.
Je kan ook Telfort zelf even bellen hoe het precies zit met je contract.

Je kan in die mail naar Tele2 gerust je telefoonnummer neerzetten. Dan bellen ze je maar terug.
Je moet niet ontmoedigd raken door enkele ongelikte beren bij Tele2. Shock

Het zou best zo kunnen zijn dat je abonnement bij Telfort gewoon blijft doorlopen door fouten van Tele2.
Gewijzigd door cornfed op 30 augustus 2009, 23:44
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Lideweister
Okee, dan ga ik ze nu maar mailen. Het schiet me trouwens net te binnen dat ik een week of 2 geleden met Telfort heb gebeld om een niet-gerelateerd probleem en toen werd er wel gezegd dat ze in het systeem konden zien dat mijn contract was opgezegd. Dus ik heb weinig hoop dat er in die hoek een meevaller zit.
Anyway, bedankt voor de snelle respons en het emailadres van Tele2. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met signaalovername', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie