obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 niet nummer 1 in klantenservice
blusgast
Ik heb jarenlang zonder problemen gebruik gemaakt van Tele2 (kom nog uit de zonnet tijd!) maar sinds dit jaar is mijn vertrouwen tot het nulpunt gedaald. in april heb ik ruim twee weken zonder internet gezeten. Uiteindelijk is het opgelost, naar tevredenheid maar de afgelopen 2 weken was het weer drama. sinds 23 augustus ben ik verhuisd en heb dit ook aan Tele2 gemeld. Zoals gebruikelijk krijg je een sms dat de dienst weer operationeel is op het nieuwe adres. Ik mijn modem aangesloten maar helaas geen telefoon en internet. Ik dus (mobiel) gebeld met de klantenservice. Heel vervelend allemaal maar volgens de medewerker kan het nog tot 24 uur na de sms duren voor dat alles administratief is geregeld voordat de lijn werkend is. Als ze nou eens een sms sturen als dat ook geregeld is, maar ja. De volgende dag (na 24 uur) weer geprobeerd maar wederom zonder resultaat.

dus maar weer met de klantenservice gebeld. Alle trucs die zij kennen (metingen e.d.) uitgeprobeerd maar helaas... dus de call wordt doorgezet naar de Technische dienst, die 4 dagen de tijd krijgt om terug te bellen. Ja dat is klantvriendelijk NOT! Ja als je zakelijke klant bent dan wordt je wel binnen no time teruggebeld. Dat ik afhankelijk ben voor mijn werk van deze verbinding doet er niet toe! in de dagen er na moest ik even wisselen van mobiel nummer dus even de klantenservice gebeld om dit door te geven zodat de TD niet voor niets zou bellen. Zaterdag nog niets gehoord dus zondag zelf maar weer gebeld. Bleek dat men mijn oude mobiele nummer toch hadden gebeld maar ook mijn thuisnummer (dat niet werkt!)

Maar goed 1/2 uur met de meneer van de helpdesk aan de lijn gezeten en de uiteindelijke conclusie was dat het aan de lijn van KNP moest liggen en er dus een netwerkmonteur moest worden aangestuurd. dit zouden zij zondag in gang zetten zodat de monteur maandag zou komen. Helaas geen KPN. Maar weer gebeld en het bleek dat de aanvraag op het hoofdkantoor was blijven hangen. De mevrouw van de TD heeft er direct werk van gemaakt en dinsdag was de heer van de KPN er. die constateerde dat het niet aan de lijn lag maar aan het modem. ik nog samen met die man dingen bekeken maar ik kwam zelfs niet op het modem, ook niet met een draadje.

dus de klantenservice maar weer gebeld en gevraagd of ik doorverbonden kon worden naar de TD. "Nee meneer dat kan echt niet. ik begrijp uw probleem" maar meewerken ho maar. U moet 3 dagen wachten want er moet terugkoppeling plaatsvinden van de kpn. Ik meld dat het modem kapot is en dat de man van kpn dit ook heeft constateerd en als ze zlef nog even zouden checken ze konden zien dat zij er ook niet bij konden. Maar nee, wachten!

Na 3 dagen maar weer eens gebeld: Nee meneer dit heeft u verkeerd begrepen, het is 4 dagen maar u kunt vandaag nog teruggebeld worden door de TD.

We zijn nu 6 dagen verder en nog niets vernomen. De non-klantenservice van Tele2 is niet bereid om naar redelijke argumenten te luisteren en zijn als een betonnen plaat waar je tegenaan loopt. Ik ben op dit moment ook aan het kijken of ik zsm kan overstappen naar een andere provider, alhoewel ik niet vrolijk wordt van verhalen over anderen. Als consument ben je overgeleverd aan de grillen van de regels op de klantenservice. BAH erg schaapachtig wat daar op de non-klantenservice plaatsvindt. Wat mij betreft krijgt Tele2 de ZAK
Gewijzigd door blusgast op 07 september 2009, 15:51
 
Tele2 Webcare
Geachte blusgast

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 niet nummer 1 in klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie