obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Televisiestoring Schiedam
Rem
Sinds 3 september al geen televisie meer in Schiedam door een algemene storing. Klantenservice geeft totaal geen informatie, anders dan de bevestiging dat er een storing is. Dit duurt nu al bijna 2 weken en niemand kan mij vertellen of er überhaupt aan wordt gewerkt. Toen ik wilde doorverbonden worden met de leidinggevende van de klantenservice medewerker om mijn beklag te doen kon dit niet...??

Op de storingspagina van de Tele2 site staat ook niets vermeld, kennelijk komen daar alleen de storingen op te staan waarvan ze weten dat die snel opgelost kunnen worden zodat ze ook op de site kunnen vermelden dat de storing is opgelost (misschien verwachten ze een kaartje of bloemetje?).

De duur van de storing en de benadering van de klantenservice maken in ieder geval dat ik zodra mijn contract afloopt weg ben bij deze ballentent.
 
Tele2 Webcare
Geachte Rem,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Bart83
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds vorige week vrijdag geen tv gehad. Al paar keer gebeld, maar afgescheept met het verhaal dat er 'een storing in de wijkcentrale' is. Hoe lang gaat dit nog duren? Wordt er nog geld gerestitueerd? Want de fout ligt bij Tele2.
 
Tele2 Webcare
Geachte bart 83,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Tele2 Webcare
Geachte delange54,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Bart83
Beeld loopt steeds vast. Na resetten van decoder doet ie het eventjes, maar na 15-30 minuten is het weer gedaan. Het 'storingsverhaal' begin ik steeds moeilijker te geloven, heeft het misschien te maken met een zwak signaal? Wat kan ik daar aan doen? Heeft het te maken met de splitter? Zo ja, dan is de monteur verantwoordelijk. Bellen met klantenservice helpt niet. Waar kan ik dan wél terecht?
 
cornfed
De splitter is alleen nodig als er ook analoge telefonie afgenomen wordt tezamen met een ADSL abonnement.
Anders mag hij weg.

Heb je de router ook eens gereset?


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bart83
Ik heb de modem een keer gereset, maar dat heeft dus ook niet geholpen.
 
cornfed
Wat is je snelheid gemiddeld?
Wel testen met de stekker uit van de decoder.
www2.tele2.nl/100mb.bin


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bart83
700/800/900 kb, zo ongeveer. Heb net tv getest, maar na 5 minuten is het weer een vastlopend beeld. Bijna 3 weken al geen tv. Welke mogelijkheden zijn er nu? Tele2 moet maar langskomen, dan zien ze het met eigen ogen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisiestoring Schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie