obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Decoder > Hdmi
Qrius
Hallo Lezer,

Ik wil in december een nieuwe tv gaan kopen, wel te verstaan de samsung 8000 serie (led tv).
Mij is verteld dat hier geen scart meer op zit, alleen hdmi en een aantal andere aansluitingen.

Je zult wel begrijpen dat ik dan graag zou zien dat Tele2 met een decoder komt met hdmi aansluiting.
zodat het beeld ook daadwerkelijk HD is, en niet zoals nu nog steeds op analoog lijkt (Valt zwaar tegen vind ik!)

Mocht bovenstaande niet het geval zijn, dan ga ik toch kijken of er een aanbieder is die wel HD tv aanbied zoals die moet zijn.
Weet verder best dat Tele2 op een aantal zaken achterloopt als je dat vergelijkt met andere aanbieders.

*verder ben ik zeer tevreden over tele2 Grin*

Groetjes,
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
cornfed
Dan is dat interessant om te lezen:
Tele2 kondigt nieuwe settopboxen aan voor ontvangst van hd-televisie

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Qrius
Dat is goed nieuws zeg!! Grin
ik zeg; tele2 is goed bezig...je moeten toch mee met de overige aanbieders.

Bedankt voor de informatie, wel vreemd dat ik zelf dat artikel niet gezien heb op Tweakers.
Tweakers is toch de site die ik elke dag wel doorkijkt/leest.
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
cornfed
Dan zit je vast te kijken op de Core/Games/Mobile pagina.
Je moet eens klikken op de Frontpage.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Qrius
Zie hem staan inderdaad.

Maar wat ik mij af vraag, er is niks nog niks bekend over de kwaliteit van het beeld dan?
demo,plaatjes,etc?
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
cornfed
Nee, daarvoor is het nog veel te vroeg.

Eerste kwartaal 2010 eindigt pas met maart.
Dus als je pech hebt moet je nog een half jaar wachten.
Gewijzigd door cornfed op 21 september 2009, 14:08
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Qrius
Dat is wel jammer...
Maar ik ben al lang blij dat het op de planning staat bij tele2.

Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet, en wat de prijzen worden van die pakketten.
of tele2 zo "goedkoop" blijft ten opzichte van de overige aanbieders.
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
Anoniempje
De nieuwe modellen zullen ingezet worden vanaf midden/eind januari 2010.

Amino Aminet 132: dit is de vervanger van de huidige Samsung STB met als extra dat ze ook HD content af kunnen spelen via deze STB.

Amino Aminet 532: dit model heeft naast alle Amino Aminet 132 functies ook een harde schijf waarmee opgenomen kan worden, tevens wordt deze harde schijf gebruikt voor extra functies, zoals het pauzeren van live TV.

Het gebruik van een nieuwe STB zal leiden tot voordelen: zo is het menu sneller, de decoding instellingen en afhandeling beter wat resulteert in een rustiger beeld.

http://www.aminocom.com/index.asp?pageID=2145848487
Gewijzigd door Anoniempje op 24 september 2009, 13:40
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder > Hdmi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie