obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
intern netwerk met WiFi werkt niet
cornfed
Ik ben niet zo onder de indruk van de firmware of de router zelf...Shock
Zal wel een dikke bug zijn.
Gewijzigd door cornfed op 11 oktober 2009, 01:41
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
edikt
Ja op zich werkt internet altijd prima en die router instellen is een eitje. Maar zoiets hoort toch gewoon te werken zonder problemen zou je zeggen Pfft Tele2 staat zo vaak in die consumentenbond op nummer 1 en dan werkt dit niet :S
Die kerel van de klantenservice zei ook nog letterlijk: "U heeft gelijk dat het wel hoort te werken maar dit wordt niet ondersteund door tele2." Cool
 
cornfed
Dat is een standaard antwoord.
Wanneer je iets vraagt wat niet op hun beeldscherm staat, moeten ze dat zeggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
edikt
Ja het staat ook in hun policy op die site dat het niet wordt ondersteund. Op zich wel logisch, sommige mensen die bellen zullen ook wel het verstand van een doperwt hebben wat betreft computers.
Alleen lever iig een router af waarvan de basics tenminste behoorlijk werken zeg. Angry
 
cornfed
Dat zou je mogen verwachten.

Jammer, dat Tele2 zo de zaken op zijn beloop laat.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
edikt
Ja als er van de week weer een foute firmware op komt te staan, ga ik het nog maar ff aankaarten per email bij tele2 dat er een bug in die firmware zit.
Gewijzigd door edikt op 11 oktober 2009, 03:02
 
cornfed
Ik ben bang dat je geen oplossing krijgt.

Er zijn wel meer bugs, onder andere port forwarding, die nooit gefikst zijn.
Er is ook geen enkele reactie van Tele2 ooit gekomen hierop.
Het is duidelijk geen prioriteit van ze.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
edikt
Hm frapant als ik hier een webserver installeer en port 80 open zet bijvoorbeeld werkt dat weer wel Cool
Dom dat ze er niet op reageren doet me een beetje denken aan DSB bank dit gedoe. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'intern netwerk met WiFi werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie