obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Slechte behandeling Tele2
snoepjes
Ik kan alleen wat IP settings aanpassen en wat NAT instellingen doen , verder niets, vreemd genoeg deed ik zojuist een pingtest met het volgende resultaat.

1215973

Niet zo slecht toch???
 
Tele2 Webcare
Geachte thamarty,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
snoepjes
Hartelijk dank, ik heb zojuist een email verstuurd.
 
cornfed
Je hebt inderdaad weinig instellingen en erg weinig informatie met de Davolink.
Je kan de intrainwaardes niet zien als klant. De helpdesk kan dat wel.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
snoepjes
Ik heb mail gestuurd naar die webservice, ik hoop op antwoord.... zoals ze in dit topic vroegen.
 
snoepjes
Zo dan Tele2 beweerde dat ik te ver van me isra punt af zat met me modem... ik heb een aansluiting in de kamer en me isra zit 3 meter verderop in de gang, heb nu een zootje loze kabel weggehaald en nu haal ik ipv 5,8 mbit 6.17 een heeuleeee vooruitgang :S:S:S NOT

Ik kan toch niet zomaar me huiskamer aansluiting weghalen en de zooi in de gangkast zetten iedereen heeft recht op een telefoonaansluiting in de huiskamer.......
 
snoepjes
Waardeloos dat er haast niemand reageert op dit forum...............................
 
cornfed
Hoe ver zit überhaupt van de telefooncentrale?
Op deze site wordt je afstand geschat:

http://pcdb.bbned.nl/
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Anoniempje
tha marty, de telefoon aansluiting in je woonkamer gaat naar het isra in de gan toch? Als je het modem nou op het isra doet en de kabel van de aansluiting in de kamer op tel 1 aansluit? dan heb je als het ware Tel1 van het modem dat op het isra zit verlengd naar de woon kamer waar je telefoon is.
 
snoepjes
Centrale: Zd-C
Locatie: Zaandam-Centrum
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2426 meter.

Dit is de afstand... te ver??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte behandeling Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie