obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
I-TV van Tele2
jvbeilen
Ik ben in het bezit van televisie (eredivisie live) + gratis sport 1, telefoon en internet van tele2. Mijn abonnnement loopt begin mei af.

Graag wil ik het volgende weten:

Wordt mijn huidige televisie abonnement automatisch omgezet in een I-TV abonnement van tele2? Of moet ik daarvoor een nieuw abonnement afsluiten? Per wanneer kan ik dan over. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk, in verband met een gratis recorder.

Is het van belang wat de afstand tot de centrale is?
Op dit moment kan ik geen 2e decoder bestellen, maar bij het lenen van een 2e decoder van iemand anders werkt het trouwens perfect.
Veranderd er nog wat met de breedband (meer mb's nodig bij I-TV)?


Ik ben trouwens zeer tevreden met Tele2 en wil absoluut mijn abonnement verlengen.
 
cornfed
Vanaf februari pas gaan ze de PVR uitleveren.
Ook bestaande klanten kunnen gebruik maken ervan.
Je gaat dan wel een nieuw contract aan voor 2 jaar.
Even bellen met Tele2. Gratis naar 0800-1602.

Precieze details zoals bandbreedte zijn nog niet goed bekend.
Zover ik weet gaan ze over naar MPEG4 compressie voor de tv stream.
Dat is een efficiƫntere compressie dan MPEG2, welke ze nu gebruiken.
Dat moet HD kanalen in de toekomst mogelijk maken.
Gewijzigd door cornfed op 27 november 2009, 20:56
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rowdy
Lijkt mij ook erg interessant, zal ook eens contact opnemen.
 
Qrius
Kan iemand mij ook vertellen welke aansluiting erop de nieuwe decoder zit?
ik neem aan hdmi? scart/compositie aansluiting?
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
rowdy
Volgens de specs HDMI en Scart.
 
Qrius
Dat zou erg mooi zijn, dan kan ik hem nog aansluiting op de huidige tv.
deze heeft namelijk geen hdmi.

Weet je dit zeker? dan ga ik even contact opnemen met tele2 over die decorder Grin!
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
rowdy
Zo zeker als het zijn kan, het staat op hun eigen site vermeld.
Er staat ook bij dat er zowel een HDMI als een Scart kabel worden meegeleverd, overigens.

Ik had hierover ook via de mail contact opgenomen, overdagnummer mijn mobiel ingevuld en 's avonds mijn thuisnummer.
Bellen ze helaas overdag naar mijn huisnummer toe, mijn vrouw wist (natuurlijk) niets hiervan, ik informeerde alleen naar de mogelijkheden als bestaande klant Smile
Maar ze snapten niet wat ik bedoelde, want ik had toch al een abonnement? En ze wilden niet nog een keer bellen, want ze mogen maar 1x bellen (totdat ze contact hebben) per vraag Smile
Ik zal er dus morgen nog maar even een mailtje aan wagen.
 
Maarten

Quote

jvbeilen schreef:

Graag wil ik het volgende weten:

Wordt mijn huidige televisie abonnement automatisch omgezet in een I-TV abonnement van tele2? Of moet ik daarvoor een nieuw abonnement afsluiten? Per wanneer kan ik dan over. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk, in verband met een gratis recorder.


Uw huidige abbonement zal doorgaan in een doorlopend contract. Het voortzetten van de huidige diensten. U kunt aanspraak doen om direct het abbonement te verlengen.
U moet rekening houden dat we tijdelijk een voorverkoop zijn gestart voor dit pakket, waarbij de 1e 6 maanden 24,95 per maand bedragen. Vervolgens wordt de de vaste prijs van 49,95 aan u verrekend.

Tijdelijk tot met 31/12/2009 een gratis HD harddisk recorder.

Quote

Is het van belang wat de afstand tot de centrale is?
Op dit moment kan ik geen 2e decoder bestellen, maar bij het lenen van een 2e decoder van iemand anders werkt het trouwens perfect.
Veranderd er nog wat met de breedband (meer mb's nodig bij I-TV)?


De afstand van uw woning naar de wijkcentrale bepaalt de snelheid van het internet.
Er is minimaal 8 Mbit/s nodig voor het opleveren van een stabiele tv-aansluiting via ADSL. Dit houdt in dat er een verhouding moet onstaan met het internet- en telefonieverkeer.

Voor de goede orde: u kunt maximaal 2 decoders via TELE2 afnemen.

Voorkant:
hddecodervoor

Achterkant:
hddecoder
Gewijzigd door Maarten op 05 december 2009, 20:51
 
rowdy
Ik had inderdaad ook even gevraagd naar de mogelijkheden om deze nieuwe decoder/HD-recorder te ontvangen.

Ik ben al enkele jaren klant van Tele2 en heb anderhalf jaar geleden (zoiets ongeveer) toch ook mee mogen doen met de gratis mini-laptop actie. Natuurlijk helemaal top dat ik als bestaande klant daar ook voor in aanmerking kwam.
Op de website van Tele2 staat echter al, dan mensen met een mini-laptop pakket nu niet kunnen meedoen met deze HD-recorder actie.
Daarom had ik even gemaild met de klantenservice en zij geven aan dat ik inderdaad nog niet kan overstappen nu, maar waarschijnlijk begin volgend jaar wel.
Dus ik ga maar even afwachten tot begin volgend jaar dan, maar enigszins scheef is het wel. Begrijp met niet verkeerd, ik heb een boel plezier van mijn mini-laptop, maar naar mijn mening is het toch iets anders dan de actie van nu. De laptop was namelijk een welkomstkado, iets wat je gratis krijgt bij het nemen van een abonnenemt. De HD-recorder van nu is duidelijk iets anders, om 2 redenen imho. 1) Je krijgt hem in bruikleen en 2) het apparaat biedt functionaliteiten, die op geen enkele andere manier te krijgen of kopen zijn (oa. HD-TV, maar ook opnemen is met de huidige decoder vrijwel onmogelijk of in elk geval zeer lastig). Want ik had de klantenservice ook gevraagd of het mogelijk was tegen betaling de nieuwe HD-recorder te krijgen, maar dat kon ook niet. Dat is dan ook wel weer deels logisch, want stel dat ik er dan nu 100 euro voor zou moeten betalen. Dan zou ik na afloop van het contract maar een deel van de recorder terugsturen omdat ik de rest van het apparaat in bruikleen zou hebben? Zou ook niet echt kunnen natuurlijk.
Nouja, we wachten maar even rustig af tot begin volgend jaar en dan zien we wel wat voor oplossing Tele2 voor ons in petto heeft Smile
 
cornfed
Je hebt inderdaad pech dat je een contract hebt met laptop. Die mogen (nog) niet meedoen.

Niet om je tegen te spreken, maar die laptop was geen cadeau.
In feite heb je een extra koopovereenkomst afgesloten met Dynabyte(?) met een speciale korting.
Die korting werd mogelijk gemaakt door Tele2.
Zij betaalde de laptop aan Dynabyte(?) namens jou.
Jij sloot een twee jarig contract met Tele2 af als tegenprestatie.
Kijk je voorwaarden maar eens na.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'I-TV van Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie