obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
internet valt steeds uit
kobus1960
Helpdesk is in staat de lijn te checken, of er iets fout zit, probeer dat eens idd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
De algemene oproep van Webcare aan iedereen was een vergissing van Tele2. Op hun verzoek heb ik deze post aangepast.
Zij werken uitsluitend op uitnodiging.
Dus, als zij je naam noemen en vragen te reageren, wordt er ook echt gereageerd.
Andere leden die naar het mail adres mailen, krijgen een standaard mail. Zie post hieronder.

Voor alle duidelijkheid!
Dit is het beleid van Tele2 zelf! Niet van ons (moderators/beheerders) op dit forum!
Wij staan voor een open dialoog met de klanten van Tele2!
Wij hebben dit ook kenbaar gemaakt naar Tele2!

Cornfed
Beheerder.


Gewijzigd door cornfed op 06 januari 2010, 11:07
 
boertje
Zijn er al verbeteringen bij mensen?
Bij mij nog niet.

@webservicetele2 Ik heb je ook een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad, zou je een schatting kunnen geven wanneer die behandeld wordt? alvast bedankt

Krijg ik zojuist het volgende antwoord:

Quote

Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].


Sorry maar wat hebben we hier nou aan, eerst melden dat je een mailtje kan sturen en vervolgens zo'n antwoord terug sturen..

Dus maar is contact met de helpdesk opgenomen, lijntest uitgevoerd en niks te zien aangezien ik op het werk zit moet ik vanavond maar weer is verder kijken en nog maar een keer het modem resetten en weer waarschijnlijk weer bellen.
Gewijzigd door boertje op 06 januari 2010, 10:23
 
Tele2 Webcare
Geachte Boertje,

Namens Tele2 zou ik u graag mijn excuses willen aanbieden. Vanwege een fout aan onze zijde heeft u een standaard antwoord ontvangen via de email. Graag zou ik u verzoeken om nogmaals een email te sturen met uw gegevens. Op die manier kan ik uw klacht alsnog naar behoren afhandelen.

Met vriendelijke groet,

WebService Tele2
 
boertje
@webservicetele2 Oke kan gebeuren, heb de mail nogmaals verzonden. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!
 
boertje
Probleem lijkt nu opgelost, geen idee of er wat gedaan is maar de laatste paar uur geen time outs meer gehad.
 
Jboetzer
Ik heb hetzelfde probleem. Msn en spelletjes die continue online zijn vallen regelmatig uit. Ik ben al heel lang klant van Tele 2 (nog uit de zonnet tijd) en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Sinds een tijdje valt regelmatig de verbinding weg. Het ligt niet aan 1 pc ofzo. We hebben 2 laptops die draadloos werken en die vallen ook regelmatig uit. Op alle 3 de laptops/pcs staat anti virus. Wat zou ik kunnen doen?
 
kobus1960
Hopen dat Danielle van Tele2 Webcare meeleest, en dat zal niet eerder zijn dan morgen.
Dan krijg je een uitnodiging tot het versturen van je gegevens en wordt je geholpen.
Het is een hier (zoekt en gij zult vinden) ruim bekend probleem.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Advertentie