obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HD Recorder blijft hangen op LOADING...
Lokomokipkachelfoon
Blijkt dus waarschijnlijk dat de problemen niet veroorzaakt worden door niet goed functionerende software want dan had ie het bij mij ook niet gedaan....
Om nu gelijk een misverstand uit de wereld te helpen....
Het is met de recorder mogelijk om de ene zender op te nemen en tegelijkertijd een andere zender te kijken..
Hierover was nogal wat onduidelijkheid, zelfs bij de Tele2-medewerkers
 
Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Het is voor mijn collega's op dit moment de hoogste prioriteit om dit probleem op te lossen! Dit is overigens niet te wijten aan een merk/type toestel of een 'kapotte' decoder. Ik hoop jullie hier snel meer over te kunnen berichten! Het is correct dat er half maart een update van de software komt.

Met vriendelijke groet,

Danielle
 
DarkRaverrr
Persoonlijk vind ik de schoonheidsfoutjes en mogelijk een iets mindere kwaliteit momenteel niet echt belangrijk. Ik denk dat het beter zou zijn als ze iedereen op het Loading... probleem zetten voor alle mensen, waaronder ik, die helemaal geen tv kunnen kijken.
 
aartsnikkelbaard
Zelfde probleem hier. Hopelijk is de software update half maart de oplossing. Moet wel voor de zoveelste keer de service lijn bellen. Dit keer om er voor te zorgen dat ik niet betaal voor deze periode. Ze zijn erg behulpzaam moet ik zeggen maar na het eerst vergeten op te sturen van het hele pakket en vervolgens ook nog de afstandbediening beginnen de slordigheden me een beetje te vervelen.
 
DarkRaverrr
Ik heb 2 weken geleden al geprobeerd om een nieuwe decoder te krijgen omdat ik had gelezen dat bij iemand het loading probleem was opgelost nadat hij een nieuwe decoder had gekregen. Maar nee die krijg ik niet want dat deden ze alleen in het begin (als ze mijn decoder optijd hadden geleverd was ik ook in het begin geweest maarja) Iniedergeval las ik vandaar weer iets op het TROS Radar forum (ik heb het berichtje van Danielle van Tele2 hieronder staan) waardoor ik ben gaan bellen maar zelfs nadat ik boos werdt kreeg ik nog geen nieuwe decoder. Hopelijk lukt dit wel via Danielle in wordt mijn probleem opgelost. Even geen tv is oke maar ik wordt een beetje ongeduldig Smile


Beste Im en Darkraver,

Jullie hebben beide last van het loading probleem. Dit zou aan twee dingen kunnen liggen:

1. Het ligt aan de randapparatuur (modem) deze kan dan gereset worden, zodat het loadingprobleem opgelost zou moeten worden.
2. Het ligt aan de setup box (decoder).

Wanneer het aan de setupbox blijkt te liggen - als resetten van de randapparatuur dus niet werkt - dan wordt er een nieuwe setup box door ons toegestuurd. In jullie geval is dit zo en graag willen wij jullie zo snel mogelijk een nieuwe setup box toesturen. Van Im heb ik de adresgegevens, van Darkraver nog niet. Zou je deze alsjeblieft naar mij toe willen sturen. Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Edit:
Vandaag contact gehad met het hoofdkantoor en ik krijg zo spoedig mogelijk een nieuwe decoder thuis gestuurd! En op 18 maart gaan ze 's nachts de update installeren en zouden alle andere problemen verholpen moeten zijn.
Gewijzigd door DarkRaverrr op 06 maart 2010, 12:07
 
Dennie84
Ook ik werd vandaag eindelijk na 2 weken wachten teruggebeld.
En het ligt toch wel aan de decoder (wat ik 2 weken geleden ook al verwachten maar geen nieuwe kreeg).
Ze sturen hem zo spoedig mogelijk op.
Dus als je ook met het LOADING probleem zit, vraag dan een nieuwe aan.
 
kobus1960
Even een EDIT antwoord van Danielle in een nieuwe post gezet

Beste Im en Darkraver,

Jullie hebben beide last van het loading probleem. Dit zou aan twee dingen kunnen liggen:

1. Het ligt aan de randapparatuur (modem) deze kan dan gereset worden, zodat het loadingprobleem opgelost zou moeten worden.
2. Het ligt aan de setup box (decoder).

Wanneer het aan de setupbox blijkt te liggen - als resetten van de randapparatuur dus niet werkt - dan wordt er een nieuwe setup box door ons toegestuurd. In jullie geval is dit zo en graag willen wij jullie zo snel mogelijk een nieuwe setup box toesturen. Van Im heb ik de adresgegevens, van Darkraver nog niet. Zou je deze alsjeblieft naar mij toe willen sturen. Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DarkRaverrr
Vandaag de nieuewe decoder van Tele2 binnen gekregen en.... IK KAN EINDELIJK WEER TV KIJKEN!! Jahoeeee Grin Dus voor iedereen met het loading probleem.. een nieuwe decoder is de oplossing! Stuur je gegeven zo snel mogelijk naar Danielle en dan zal het vast goedkomen!
Gewijzigd door DarkRaverrr op 09 maart 2010, 16:22
 
peter van ingen
hier ook.. probleem opgelost,

nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten beeld, dus de oude ( samsung ) decoder maar voor slaapkamer gaan gebruiken. Smile

bedankt tele2

wel een hele verbetering met het oude menu en beeld
 
Tele2 Webcare
Beste Darkraver en Peter van Ingen,

Ik ben blij te lezen dat jullie TV weer naar behoren werkt na het aansluiten van een nieuwe decoder. Andere klanten die hetzelfde probleem ondervinden: 'decoder komt niet verder dan loading' raad ik aan eerst de randapparatuur te resetten en wanneer dit niet werkt contact op te nemen met de klantenservice over het loading probleem. Mijn collega's zijn te bereiken op 0900-2411602 (lokaal tarief).

Wel wil ik graag benadrukken dat dit niet met de problemen met hapering en wegvallen van beeld en geluid te maken heeft. Dit wordt verholpen met de software-update die op 16 tot en met 18 maart zal plaatsvinden.

Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Recorder blijft hangen op LOADING...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
HD recorder naar PC TV diensten : 12 07 okt 2012
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
Hangen websites regio Leiden Storing : 2 13 jun 2012
Advertentie