obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
opnemen met de Amino A532
cowboyspeedy
ja ik heb het ook door gegeven aan tele2 en zit nu te wachten tot ze my terug bellen
want de helpdesk aan de telefoon kon het probleem niet oplossen vandaar
maar thanks voor je reaktie hoor
Wink
 
hburg76
Ik had hetzelfde probleem. Direct opnemen gaat goed, gepland opnemen niet. Mijn broer heeft ook tele2, maar bij hem werkt alles wel. Als test hebben we geprobeerd hetzelfde programma op te nemen (Johan op NED3). Bij hem ging toen het rode opname lampje branden en bij mij niet. Decoder 10 seconden van stroom af gehaald en nu doet hij het wel (SBS shownieuws). Morgenochtend ga ik Evers proberen op te nemen.
 
cowboyspeedy
ik heb ook al geprobeerd om hem een minuut van stroom af te halen en dan een nacht lang met rust te laten maar niks hy blyft weigeren
 
cowboyspeedy
nou mensen
ik heb weer even met tele2 gebeld en die vertelden my nu dat ik de hd recorder 10 minuten van stroom af moet halen en dan weer aan stroom zetten en een uur niks mee doen gewoon wachten
daarna heeft de harddisk recorder alle update's binnen gehaald en nu doet hy het wel
dus ik raad je aan als hy het niet doet doe dit
want dit werkt by my wel
grzz van cowboyspeedy
ps: helpdesk bedankt hoor Wink
 
Richen
@ CowboySpeedy: Ik ben benieuwd, ga het gelijk proberen! Jullie horen nog van me!Smile
 
cowboyspeedy
ik hoop dat het net zoals by my werkt hoor
want als je de 10 minuten stroom er af haald moet je hem daarna echt een uur met rust laten
ik heb ipv 10 minuten er 20 van gemaakt want er was toch geen bal op tv
maar verder daarna wel een uur gewacht en toen de timer weer geprobeerd en die sprong aan
en naderhand was er inderdaad wat opgenomen
dus ik hoop dat hte by jouw ook werkt Grin
 
Richen
Nou Raar maar waar........het werkt! nog.... Grin
 
cowboyspeedy
nou beter zeg he
misschien kunnen ze dit beter opnemen in de FAQ want ik denk dat er wel een stel mensen geholpen mee zullen zyn als ze dat doen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen met de Amino A532', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie