obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
hapering beeld digitale tv tele2
kobus1960
Tele2 heeft deze week een deal gesloten met Ziggo v.w.b. doorgifte van ANALOGE tv.
Afgezien van wat juridische problemen moet er nog onderhandeld gaan worden met
de diverse zendgemachtigden, en dat zijn er nogal wat.
Ook is er nog op geen enkel vlak overeenkomst met eredivisielive.
Gezien de vooruitgang met andere projecten verwacht ik niet eerder dan ook 2011.
Al zegt men zich nu te focussen op de kabelaars.
De echte focus staat op de zakelijke markt, HET doel van Tele2 op het moment.
Danielle, (tele2 webcare), als het anders is, roep het even!!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste 25Ankie57,

Wat vervelend dat je TV hapert. Dit kan verschillende oorzaken hebben en daarom zou ik graag je postcode en huisnummer of klantnummer in een PB ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Dat gaat over het algemeen prima, maar "uitzonderingen bevestigen de regel" Wink
Dank voor de bevestiging dat Tele2 niet moeilijk doet over opzeggen of downgraden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Dat kan veel sneller, lees even dit topic door.
Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mariekje1988
Ook ik heb een 3 in 1 pakket aangeschaft van tele2 en helaas, ook bij mij werkt digitale televisie niet naar behoren. Door de haperingen en blokjes mis ik vaak halve programma's en dat is op zijn zachtst gezegd nogal irritant. Over telefonie en internet heb ik overigens totaal geen klachten, ook bij de klantenservice zijn de mensen tot nu toe (ik ben pas sinds drie weken klant) vriendelijk geweest. Alleen problemen met tv willen met de beste wil van de wereld maar niet opgelost worden. Modems resetten, nieuwe kabels, alles wat hier genoemd is, het werkt allemaal niet. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor het slechte signaal, anders voel ik me toch ook genoodzaakt de boel te downgraden dan wel op te zeggen. Maar ja, helaas zit ik er nog een jaar aan vast. Uitzitten dan maar, of hopen op coulance van tele2.

groeten,
Marieke
 
kobus1960
Dat kan veel sneller, lees even dit topic door.
Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mariekje1988
Nou moet ik toch even een compliment geven aan de mensen van tele2. Na mijn belletje naar de klantenservice meteen teruggebeld, uur later stond de monteur voor de deur om alles na te kijken, half uur lang alles doorgelopen, volgende week komt er nog iemand om hopelijk de fouten die nu nog op de lijn zitten te herstellen, maar ik heb wonder boven wonder nu al nergens last meer van. Internet is sneller en hapering tv helemaal weg. Nu heb ik hier waarschijnlijk verdomd veel mazzel mee, maar toch vind ik een complimentje voor de snelle en goede service wel op zijn plaats. Overstap is nu niet meer nodig.Smile
 
kobus1960
Bedankt voor de leuke feedback, dat zien we niet al te veel!!
Het kan ook zeer goed verlopen bij Tele2 Wink
Mag ook zeker weleens gezegd worden!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
hv1606
Ook ik heb al tijden last van haperingen in het tv-beeld. Ik heb de klantenservice opgebeld en gezegd: "jullie krijgen nog 1 kans om het probleem op te lossen anders zeg ik mijn abonnement op". Dat was reden om mijn klacht bij het hoofdkantoor in behandeling te geven. Ze stelde voor om een nieuw abonnement te nemen (zonder opzegtermijn) inclusief een nieuwe decoder. Sindsdien hoef ik de decoder niet meer telkens te resetten. Wel heb ik nog last van blokkerig of stilstaand beeld vaak gepaard gaande met een tik. Ook is er een monteur geweest om alles na te lopen. Hij heeft het zogenaamde varkenssnuitje verwijderd en het modem direct op de telefoonaansluiting aangesloten en alles doorgemeten. Zijn conclusie was, dat in huis alles in orde was. Als de problemen zouden blijven, zou de oorzaak buiten moeten liggen, bijvoorbeeld in de verdeelkast van KPN. Daar worden kaarten geinstalleerd waarop 20 abonnees zitten. Echter het vervangen/nakijken van een kaart doen ze niet gauw omdat dat kostbaar is.

Tele2 belde me terug om te vragen of alles nu opgelost was. Toen ik melde dat het wel verbeterd was maar niet volledig opgelost, wist ze te melden dat volgens de algemene voorwaarden een ongestoorde verbinding enkel gegarandeerd is voor maximaal twee apparaten. Nu heb ik een Wii, een Iphone, een pc en twee laptops. Echter, die maken niet allemaal tegelijkertijd gebruik van de verbinding. Haar antwoord was dat er poorten blijven openstaan na gebruik van een apparaat. Ik moest daarom de modem maar weer eens resetten. Ik heb haar gemeld dat het resetten van de modem geen acceptabele oplossing is en dat openstaande poorten geen probleem zouden behoren te zijn zolang er geen dataverkeer is door die poorten. Ook het verhaal van maximaal twee apparaten vind ik vreemd want ik heb een abonnement voor internet, bellen en tv. Dat zijn al drie apparaten. Ik heb later de algemene voorwaarden er eens op nageslagen en ik kan daar 1,2,3 niets vinden over maximaal twee apparaten.

Over het algemeen zijn de helpdesk medewerkers vriendelijk en behulpzaam. (Helaas zijn ze niet allemaal even deskundig of hebben ze niet genoeg invloed om zaken te kunnen regelen) Maar met deze dame had ik het al snel gehad. Kan iemand mij vertellen of het verhaal klopt over de algemene voorwaarden en twee apparaten ? Hebben de haperingen te maken met het gelijktijdig gebruik van de lijn of ligt de oorzaak waarschijnlijk elders (verdeelkast of onvolwassen technologie) ?

Verder werd me nog verteld dat er binnenkort een nieuwe software update zou komen (over plus minus een maand). Deze zou het probleem wel eens kunnen verhelpen. Nu lees ik het verhaal over de software update wel vaker op dit forum. Mijn vraag is dan ook, wanneer komt de update nu ?
 
cornfed
Het verhaal dat je maximaal twee apparaten mag aansluiten, is volkomen onzinnig.
Diegene die dat zei is een volkomen onbenul of een leugenaar.
Een nieuwe dieptepunt voor de Tele2 helpdesk!

Als je de lijn belast met downloaden of uploaden zal dat geen goed doen voor je tv beeld.
Beide maken gebruik van dezelfde verbinding.
Het is wel zo dat tv en telefonie voorrang hebben op het andere verkeer.
In theorie zou het geen effect mogen hebben.
Maar theorie is geen praktijk.
De router is geen toppertje en al vele jaren oud.
Met een flinke torrent up- en download, heb je snel de router op de knieƫn.

Wanneer de update van de decoder er aan komt, weet alleen Tele2.




Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hapering beeld digitale tv tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie