obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
Maverex
Precies !

Ik wil ze in elk geval ruim in de gelegenheid stellen dit op te lossen. Kunnen (willen) ze dit niet dan stap ik over bij de eerstvolgende goede aanbieding van een andere provider.
 
Maverex
Ik denk ik plaats nog maar eens een bericht. Dit verhaal is dus nog steeds niet opgelost. Waarom kan men wel de boel ovehoop gooien zonder eerst te bellen maar om het weer recht te trekken moet ik er in eens voor gebeld worden. Ik ben slecht bereikbaar dus nogmaals de vraag .....stuur toch gewoon een mail.

Moeilijke mensen de support bij Tele2 !
 
Maverex
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................nog steeds niet.
 
mistertl
Waarom gebruik je niet de uitgaande mailserver van MijnDomein? Ben je toch simpelweg van dat gezeur af?
 
Maverex
MijnDomein is een website hoster. Ze hebben geen smtp server. Was het maar waar. Vandaag nog getest....mijn mail wordt nog steeds door Tele2 geweigerd. (Administratively denied) Is het dan zoooooooooo moeilijk op te lossen. Als jullie hulp nodig hebben bij de tweedelijns support dan laat het maar even weten.
 
kobus1960
Tele2 Webcare Danielle kom er eens in als je tijd hebt, bijna 5 maand kan toch
niet waar zijn Angry
Gewijzigd door kobus1960 op 31 augustus 2010, 10:50
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Ik zou nog kunnen overwegen om mijn abbo over te zetten naar Tele2 zakelijk maar ik ben bang dat daar dezelfde support achter zit. Schiet ik dus ook niets mee op. Ik wacht nog even tot hier bij ons glasvezel beschikbaar is en dan is het einde oefening bij Tele2. Kan ik eindelijk weer de e-mail adressen gebruiken die op mijn kaartjes staan. Ondertussen wacht ik dan nog maar even af.
 
kobus1960
o Oke, je zit nog niet bij tele2 zakelijk, dan moet ik mijn antwoord met de opmerking "heilige zakelijke
markt" even rectificeren zoals je begrijpt.
Gewijzigd door kobus1960 op 31 augustus 2010, 10:49
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Daarom haalde ik dat ook nog even aan. Iets verder terug in deze post is dat ook te lezen maar dan nog vind ik dit niet kunnen.
 
jpt
hoi Maverex
ik gebruik verschillende mail adressen van verschillende hosts zonder smtp server
en laat deze gewoon via smtp.tele2 lopen
wel met de extra instelling , meer instellingen, server voor uitgaande mail
daar invoeren Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord werkt bij mij prima.
eigenlijk geen problemen hier mee.

misschien werkt dit .

GRTS JPT
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie