obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Aansluiten tele2 lukt niet
benscheepers
Beste,

Ik heb zojuist nogmaals contact gehad met de helpdesk van Tele2. Ik heb nu inmiddels verbinding en kan dit bericht vanaf thuis sturen!!! Ik wil iedereen bedanken voor de snelle hulp.

En het mag gezegd worden, een dikke pluim voor de helpdesk van Tele2!!!

Ben
 
cornfed
En wat hebben ze dan gedaan?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
benscheepers
Ik weet het niet, ik heb nogmaals allerlei combo's met kleurtjes gedaan...maar ik heb het idee dat ze er bij Tele2 meer van hebben geweten, want nu doet de rood/blauw combinatie het ineens wel....
 
Tele2 Webcare
Beste Ben,

Ik begrijp uit je bericht dat de aansluiting inmiddels is gelukt. Indien ik je nog ergens mee van dienst kan zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten tele2 lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie