obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Mededelingen Tele2 Webcare
kobus1960
Tele2 Webcare schreef;

Quote

Naar aanleiding van de problemen met haperende verbindingen die op dit forum zijn aangekaart heb ik de gegevens van de klanten doorgestuurd naar het hoofdkantoor waar dit nog in onderzoek is. Zodra ik duidelijkheid heb over de uitkomst hiervan, dan laat ik dit op het forum en aan de klanten die hier problemen mee ondervinden weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Gewijzigd door kobus1960 op 08 september 2010, 11:46
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Tele2 Webcare schreef;

Quote

Beste Forumleden,

Uit het onderzoek blijkt dat de upgrade die vorige maand voor de modems heeft plaatsgevonden de problemen met livestreams en MSN disconnects veroorzaakt. Helaas zit er een kleine bug in de update die destijds heeft plaatsgevonden. De update heeft puur alleen te maken met het feit dat de streaming niet goed verloopt. Dit staat los van problemen met de Nintendo DSI, Xbox of TV. De klanten die mij eerder hierover hun postcode/huisnummer of klantnummer in een privebericht hebben verzonden worden nu handmatig geupgrade naar een nieuwe versie van de software (1.37). Over ongeveer een maand zal deze voor iedereen uitgerold worden.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mededelingen Tele2 Webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie