obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Hoe zit het nou met de TV zenders / pakketten
kobus1960
Als Ziggo klant kan ik daar wel wat over vertellen.
Ik heb digitale TV middels een decoder via de kabelaansluiting.
Zet je op de kabelaansluiting een splitter heb je ook gewoon de analoge kanalen.
Van de Ziggo site;

Quote

30 analoge televisiezenders
circa 60 zenders in digitale kwaliteit
Enkele zenders in HD-kwaliteit
ruim 60 radiozenders
1 vaste prijs voor alle toestellen in huis te weten € 16,45 p/m

Contract loopt per maand, dus snel opzegbaar.

Tele2 wil hier natuurlijk een slaatje uitslaan en kan het nooit goedkoper doen via
Ziggo zelf, daar trapt de NMA niet in.
Gewijzigd door kobus1960 op 15 juli 2010, 17:50
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
snh
Even over een HD-zender, zal Film1 HD op ''korte'' termijn nog worden toegevoegd aangezien een hoop aanbieders deze wel aanbieden. Meschien heeft webcare hier een antwoord op??...
 
kobus1960
De mededeling van Tele2 Webcare lezende, nee, uitbreiding met HD pakketten in 2011.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
snh
Zou dit wel bij HD pakketen horen aangezien het kanaal bij het algehele Film1 pakket hoort en niet bij het nieuwe HD paket?
Gewijzigd door snh op 15 juli 2010, 18:38
 
kobus1960
Vandaag schreef Danielle

Quote

Beste forumleden,

Ik zag op het forum verschillende uitingen voorbij komen over de datum van de uitbreiding van ons HD-zenderpakket. Tele2 is momenteel bezig met het samenstellen van een HD zenderpakket. Echter ligt de focus op dit moment op de introductie van kabeltelevisie en Eredivisie Live. Wij streven ernaar om een zo compleet mogelijk extra HD zenderpakket in 2011 te introduceren.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Niet meer en niet minder....................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Peter-Jan
Dank je wel voor de info, hmmmz dat klinkt wel erg zuur eigenlijk.
There is a difference between knowing the path and walking the path.
 
ckoning
Zit nog steeds te wachten op eredivisie live. Toen ik ook voor de nieuwe Itv ging vertelde tele2 mij dat ik al vanaf april het Eredivie pakket kon nemen !! Voetbal seizoen begint al over 3 weken. Als tele2 daadwerkelijk met het pakket komt dan duurt het toch ook altijd een week of 2 om het op te leveren? Ik heb geen zin om voor het pakket komt een wedstrijd te kopen voor 7 euro!
 
kobus1960
Lees even bericht 6 van dit topic, meer valt er niet van te zeggen.
Afwachten weer Sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
christeljaap
Ik heb het wel een beetje gehad nu,

ik ga niet meer op tele2 wachten HD 1,2,3 is gewoon waardeloos rustige beelden gaat wel maar het moeten geen snelle beelden zijn of met veel licht er in want dan zie je blokken en de rest van de hd zenders pas in 2011!!! volgens mij lopen ze een beetje achter daar.Ik had nog hoop op de kabel die vrijgegeven is maar op analoge tv zit ik niet meer te wachten volgens mij denken ze bij tele2 dat er nog mensen zijn die een hark antenne op het dak hebben staan!

Succes allemaal met wachten.
 
ckoning
ik Lees altijd alle mededelingen alleen klopt er weinig van!! Ze zeggen bij het overstappen dat ik in April eredivisie live kon nemen en nu weten ze het niet en Bijv de Update na et WK zitten nu alweer een week na de finale en der is nog niks duidelijk. Op 16 juni schreef danielle dat de exacte datum van de update binnekort bekend word gemaakt nu dus een maand later
Gewijzigd door ckoning op 17 juli 2010, 12:35
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe zit het nou met de TV zenders / pakketten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Meer HD zenders Welke zender wil je er nog bij hebben? : 18 26 mrt 2013
Regelmatig vallen tv zenders uit TV diensten : 7 07 jun 2012
Tele2 Zenders automatisch instellen op TV? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 05 mei 2012
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie