obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Windows 7 en geen draadloze verbinding
Burchartz1
nee alleen wep of onbeveiligd. de netwerkadapter heeft het in het verleden altijd wel gedaan met wpa(2). Het gekke is dat de adapter een driver van Marvell Libertas heeft en deze naam ook is, terwijl in het verleden dat niet het geval is volgens mij. maar dat kan ik verkeerd hebben denk ik.
 
cornfed
Normaal gesproken kan je de driver voor je laptop vinden bij de fabrikant van je laptop.
Maar vaak kan je ook terecht bij de fabrikant van je netwerkadapter.

Met een tools zoals Sisoft Sandra Lite of Lavalys Everest kan je ontdekken wat je fabrikant is van diverse interne apparaten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Burchartz1
ok bedankt. Van mij is het trouwens geen laptop maar een gewone pc die als mediacenter gebruikt wordt. Het zou kunnen dat de kaart gewoon niet geschikt is. Maar ik las het verhaal van dezelfde modem en windows 7 en dacht dat het weleens aan windows zou kunnen liggen.
 
satfrico
Hallo,

Hier ben ik dan met mijn netwerkaddapter.
Er staat dat het een PRISM 802.11g Wireless adapter is.
 
cornfed
@ satfrico

Ik vermoed dat je netwerkkaart alleen WEP ondersteunt.
Bij oudere netwerkkaarten komt dat vaker voor.

Het enige wat je kan doen is eens kijken of je de meeste actuele driver hebt voor de kaart.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 7 en geen draadloze verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Advertentie