obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
jpt
even een laatste update.
gisteren weer geprobeert de zgn klanten(service )te bereiken helaas na 20 minuten was mijn geduld op!
geen melding meer van de verwachte wachttijd.(welke pas was ingevoerd)
dus weer in de pen geklommen.
en jawel hedenmorgen gebeld door tele2 de hele zaak wordt geregeld tot volle tevredebheid!
jammer dat dit niet via de reguliere wegen (klanten(service)kan.
maar voor een ieder!
laat de moed niet zakken ook hier geld weer de aanhouder wint!
de postbus in Groningen werkt niet naar behoren (brieven raken weg of komen laat( aan mag niet )maar(AANDACHT HIERAAN TELE2 )even de gouden gids raadplegen levert een ander pb.nummer op (amsterdam)probeer daar je geluk.
resultaat niet gewaarborgd maar bij mij heeft het gewerkt.

even of topic ik weet nu waarom kobus alleen zijn automerk logo laat zien.

skodap

** Ik heb je link gefixt **
Gewijzigd door cornfed op 14 oktober 2010, 21:09
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Ik wist wel dat Kobus een dwarsligger was, maar nu weet ik ook waarom...Grin Grin Grin
 
kobus1960
GrinGrinGrinGrin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Smile
 
jpt
laatste nieuws.
vandaag ergens tussen 08.00 en 08.30 de vdsl lijn er af zou je denken je kan meteen overschakelen!
helaas om ongeveer 14.30 eindelijk een gewoon dsl signaal.
om 15.45 was mijn modem ingetrimd.
dus weer gewoon 20mb maar helaas maar 13.1 mb download .
was voor de verandering (60mb) stabiel 14,99mb
ergens dus ongeveer 2 mb weg met hetzelfde oude modem en zelfde aansluitingen.
ga niet eens meer bellen!
mag weg wanneer ik wil (voor de verandering ook)
ga eens rondkijken voor echt glasvezel heb ik hier al binnen hangen.(glashart Amsterdam)
alleen de prijs en de geboden paketten hielden me tegen.
maar ik kan nu ook gewoon internet en bellen krijgen wordt dus interesant.



even zomaar.
hoorde gisteren op het nieuws dat de meeste medewerkers van de dsb alweer werk hebben in de ict en of bij callcentra.
misschien bij tele2 klanten(service) ?
zou een hoop verklaren!

GRTS


GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
dit hoort misschien niet meer onder het kopje klanten(service)
maar behoort zeker bij al het voorgaande!
ik was dus bezig voor drie klanten bij tele2 (lees voorgaande)
nu kwamen dus de facturen en jawel bij een klant netjes volgens afspraak alles afgehandeld.
bij mij echter ondanks alle beloften toch kosten voor downgraden berekenen(mail klanten(service) en ergens ver hogerop
meteen een mail de deur uit gedaan .
tot op heden hier nog geen antwoord op ontvangen! (kan zijn dat mijn contact afwezig is)
wel meteen alles gestorneerd als dit retour is maak ik het juiste bedrag zelf over!
heb ik ook gemeld. het gaat nu over ong.€100,= hou mijn hart al vast voor de eind afrekening van mijn kennis in december
€700,= welke ook niet betaald hoeft te worden!
wordt dus nog leuk weet met een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid dat ik een incasso bureau op mijn nek krijg.
Angry
waait ook wel weer over ik ben niet degene die fout zit!(zonde van de tijd geld en moeite)


las net nog een leuke handtekening op het tele2 forum.

mensen maken fouten,

maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
(aanvulling) en tele2


GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
weer een misserAngry

na de vorige misser en contact met het hoofdkantoor nogmaals duidelijk een mail met daarin de gemaakte afspraken gekregen!
ik dus wel, alleen de juiste afdelingen van tele2 niet denk ik! (communicatie?)
gisteren kreeg ik van klanten(service) een mail bericht dat mijn overstap naar een andere isp mij €479,20 gaat kosten.
reageren op dit bericht kan alleen via 0900 etc klanten(service)de rest is dicht getimmerd door tele2,duur frustrerend en zal niets opleveren staat zo in het systeem.(de molen)
bericht maar weer door gestuurd naar mijn contact op het tele2 hoofdkantoor in amsterdam!(schriftelijk en per mail)

jammer eigenlijk te gek voor woorden dat er binnen tele2 (communicatie bedrijf) zo slecht intern gecommuniceerd wordt!
ik wacht het nogmaals af
20 december zou dit verleden tijd moeten zijn voor mij

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Je legt wel fijn alle tekortkomingen bij Tele2 bloot.
Daar kan een bedrijfsaudit niet tegenop..Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jpt
gisteren toch maar weer een telefoontje gewaagd naar klanten (service)
over het gerezen eerder genoemde probleem van de onterechte afkoopsom.
na het doorlopen van de diverse keuze menu,s (je hebt hier bijna een aparte opleiding voor nodig)kreeg ik redelijk snel een vriendelijke dame aan de lijn.
na de bekende rituelen mijn probleem uitgelegd ik werd even in de wachtstand gezet (2 minuten) en ja ze had alle gegevens van mij gevonden.
ook de aantekening over opzeggen zonder afkoop!
op mijn vraag waarom ik dan en mail en post over een te betalen afkoopsom kreeg werd de toonsetting van haar iets anders
nog wel correct maar niet tele2 nee ik was fout door de andere isp alles te laten regelen?
i.p.v. dat ik dit zelf met tele2 regelde.
om het kort te houden ze was zo slim mij door te verbinden met iemand anders (finaciele afdeling)welke ik weer e.e.a. moest uitleggen.
er staat over mij erg veel in het tele2 systeem.
daarna een heel correct gesprek: door de verregaande automatisering binnen tele2 zag het systeem de regeling niet?
mensen komen er eigenlijk niet aan te pas?
op een zeer moeilijke manier proberen zij dit nu ergens begin december te onderscheppen(creditnota) en wordt ik hier nog over terug gebeld.
dit zelfde hebben zij ook gedaan met de door mij eerder gestorneerde factuur,kwam nu naar boven.
erg omslachtig en voor mij onbegrijpelijk .
op mijn vraag worden de nu gemaakte bel kosten weer vergoed ,zij het op een kromme manier (het systeem)
op haar vraag of ik nog iets niet snapte gaf ik als antwoord het systeem waarin zij mij gelijk gaf.

ook aan haar duidelijk gemaakt dat ik tot mijn 60mb fiberspeed avontuur tevreden was met tele2 !
maar het systeem en het functioneren van de klanten(service)lees veel fouten.
mij hebben doen besluiten tot deze overstap wat zij volledig begreep.

nu begin december afwachten,of later
iets wat mij nu niets meer uitmaakt er wordt bij tele2 iets te veel met excuses gestrooid (kom je makkelijk mee weg) maar te weinig op een normale manier opgelost.

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
snik
het wil maar niet lukken
ik weet het er wordt hier veel over geschreven bel afspraken! en communicatie!
er was mij duidelijk na het laatste telefoontje van mij beloofd uiterlijk 09 december terug gebeld te worden
dus gisteren 9 december om 06.00 uur wakker door de wekker meteen mijn telefoons afgestoft batterijen geladen de lijnen doorgemeten
de dag ervoor aan iedereen verteld bel me niet tele2 kan bellen dan wil ik niet in gesprek zijn!
ik was er klaar voor kom maar op!
maar nee gewoon ijdele hoop
geen telefoontje van tele2!

ook mijn contact ergens hoog in de heerarchie (mag mail beantwoorden van de hoogste baas in nederland)van tele2 laat niets meer van zich horen.(neem ik terug net een mailtje gehad met een voor mij onbegrijpelijk antwoord!
als een abbo op datum 7 stopt stopt het bij mij! en niet een onderdeel pas op datum 23 maar ja het systeem he)
is nog een klein probleempje met een andere opzegging welke verder wel normaal loopt.(op een ding na)

nu ook weer de ervaring met het aansluiten van rand apparatuur (zie leuk/niet leuk) door dit gaat nu ook naar alle waarschijnlijkheid nr 3 weg bij tele2.
wordt weer lachen bij overstap staat contract tot 2012 maar ik heb dus de toezegging dat dit per maand kan (van hogerhand)
en ja zwart op wit.
allemaal door het geweldige systeem welke tele2 hanteert!
geen of sumiere communicatie onderling en al zo min mogelijk met en naar de klant.
verdienen c.q. groeien is het motto en bovenal whe are cheap!

jammer dat o.a. hierdoor voorheen tevreden klanten worden weg gejaagd.


GRTS
Gewijzigd door jpt op 10 december 2010, 13:33
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie