obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Home server probleem !
engin12344
hahha oke ik ga het zo effe doen als dat ook niet lukt wat dan :S ?
 
cornfed
Op zich kan je niet zo veel doen.

Je kan een ander modem inzetten als je niet telefoneert of tv kijkt via Tele2.
Of bellen met Tele2 omdat je modem/router defect is.
Het is wel twijfelachtig of Tele2 voor dit probleem je een ander modem toestuurt.
Tele2 werkt niet graag mee met zoiets en voor de rest houden ze zich graag voor de domme.
 
engin12344
hehehehe is GELUKT Smile ook op mijn router ook op mijn vriend zijn router =) maar heb nog steeds een vraag is wel gelukt de probleem was ik kan niet joine via mijn internet ip gewoon local ip dan is mijn vraag als ik servver wil connect met de internet ip lukt het niet via local wel eerst had ik een kpn daar lukt het mij all2 ? wat doe ik fout of hoe kan ik dat fixe ?


Mvg Engin Smile

Edit: ik kan wel joine via local ip maar niet via de inernet ip hoe kan ik dat fixe ?

Eerst had ik kpn daar lukt mij allebij...

MvgEngin
Gewijzigd door engin12344 op 02 december 2010, 17:52
 
cornfed
Als ik je goed begrijp kan je niet bij je server komen via je eigen WAN ip adres.
Dat is normaal voor de Davolink. Die kan geen NAT loopback. Daar kan je niets aan doen.
Dus gewoon je eigen interne ip adres gebruiken als je de server op je eigen netwerk hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
engin12344
ow jammer =)
 
cornfed
Dat is toch ook geen probleem? Of heb ik je verkeerd begrepen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
engin12344
hhaha niet echt Big probleem maar was wel fijn geweest zijn want dan kune mensen direcht join via xfire nu moet ik steeds ip geven xD


pss: klein vraag je op de rooter bij nat heb je virture server en port tiggren wat is port tiggren wat kan ik daar mee doen ?

Mvg Engin
 
cornfed
Bij Virtual Servers staat een poort altijd open als de server actief is.
Bij Port Triggering gaat een poort alleen open als aan de server kant die poort ook gebruikt wordt.
Dus als je een poort gebruikt waar een server alleen naar luistert, dan werkt Port Triggering dan niet.
Voordeel van Port Triggering is weer dat je geen specifieke server hoef aan te geven.

Bijna altijd is Virtual Servers handiger/beter dan Port Triggering.

De server is altijd de console of pc waarmee je wilt spelen.
Gewijzigd door cornfed op 02 december 2010, 21:45
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
engin12344
oke ty Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Home server probleem !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Virtuele server SMTP instellingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 15 nov 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Advertentie