obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Poorten Davolink DV2020 open zetten
cornfed
Time-out zou nooit mogen over het eigen netwerk.
Vervang de netwerkkabel eens met een andere.
Of steek de huidige netwerkabel eens om naar LAN 4.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bartezz
Dat vond ik ook al vreemd, dacht dat het aan de xbox lag of zo...

Kan de kabel niet vervangen op dit moment want ik heb er geen voorhanden. Zal morgen iemand lief aan moeten kijken Wink

Kabel omsteken van poort 3 naar 4 heb ik al eerder geprobeerd en dat maakte ook niet uit.

Als ik een laptop aan de netwerkkabel naar de xbox hang en ik kan die wel pingen dan moet de kabel goed zijn toch? Kan dat natuurlijk wel proberen Smile

Cheers
 
cornfed
Er kan toch een probleem zijn met de kabel.
Niet alle draadjes zijn in gebruik met 100 Mbit Ethernet.
Je ziet wel vaker dat een netwerkkabel wel werkt met dit apparaat, maar niet met een ander.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bartezz
Ok, back to the drawing board dus... ik ga morgen een kabel lenen en ik laat je weten of het daarmee lukt!

Cheers en reuze bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten Davolink DV2020 open zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Advertentie