obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
overstappen 20 mb naar 50 mb contractbreuk?
Tele2 Webcare
Beste Nietzie,

Kun je je postcode en huisnummer of klantnummer in een PB sturen?
Dan zal ik dit in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
loogie
Ik ben ook vanaf feb dit jaar klant van 3-1 tv pakket.
Nu heb ik fiber met tv, betaal minder en niemand heeft iets vermeld over contractbreuk, onzin dus.
Nogmaals bellen met andere medewerker en zeggen dat je hetzelfde pakket wilt, maar dan met fiber.
 
Solver
Up/Downgraden heeft niet alleen met prijsstelling te maken, maar met het aantal/soort diensten van het lopende abonnement.

TV via FibreSpeed was tot voor kort niet mogelijk, dus zou bij overstap TV er af gaan. Dat is een downgrade, en dus een afkoopsom of downgrade kosten. Nu FiberSpeed ook TV heeft kan overstappen met behoud van alle eerdere producten, en betreft het een (gelijkwaardige) upgrade.

Natuurlijk valt en staat het een-en-ander met de persoon die je te woord staat. Dat heet commercie, helaas.
Gewijzigd door Solver op 25 november 2010, 18:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen 20 mb naar 50 mb contractbreuk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Advertentie