obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 sluit alles ongevraagd af
jpt
@loogie
ik weet dat je deze vraag aan cornfed stelt.
maar toch even een reaktie.
stel tele2 in gebreke(indien nog niet gedaan) geef ze een maand om een en ander op te lossen
doe dit per brief het liefst aangetekend (kosten ook terug vragen) het nadeel is dat het posbus nr van tele2 nog al eens brieven kwijt raakt.
alternatief is p.b. in amsterdam z.o.(gouden gids)ook al genoemd ergens op het forum.
ik zelf heb ook nog per telefoon tele2 in gebreke gesteld (HD) ze wilden er eerst niet aan maar gewoon laten opnemen in hun log (wat ze verplicht moeten bijhouden)
alle kosten data tijd en met wie je gesproken hebt bijhouden(indien je dat nog niet doet)
eventuele eerdere gesprekken over jouw probleem kan tele2 ook terug zien (facturen)
deze kosten ook terug vragen!
alles in jouw (aangetekende )brief vermelden
houdt er rekening mee dat jouw brief ongeveer 10 dagen onderweg is binnen tele2 (interne communicatie)
al met al erg frustrerend maar het is helaas bij dit bedrijf niet anders!
sterkte
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Ja, dat is altijd een goed idee om de belkosten bij te houden op papier.
Dan kan je ook gemakkelijk berekenen wat de eigenlijke kosten waren/zijn.

Voor zover ik weet kan je beste na afloop van je verbindingsprobleem een vergoeding vragen.
Want je zit er nog midden in herstelproces en waarschijnlijk zullen er nog vele telefoontjes volgen, Tele2 kennende.
Wel kan Tele2 al je abonnementsgeld al vergoeden van december.

De snelste methode is altijd bellen (ja, helaas voor je). Daar moet je de vergoeding en restitutie ter sprake brengen.
Mailen en brief schrijven kan ook, maar wanneer je daar een antwoord op krijgt is altijd afwachten.
Je hebt al gemerkt dat communicatie met de klant er nog wel eens bij inschiet bij Tele2.
Gewijzigd door cornfed op 16 december 2010, 17:01
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
loogie
Hallo jpt, Cornfed,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik zal nog eens al mijn moed verzamelen, ergernis opzij zetten en nogmaals bellen met de helpdesk.
Zit inderdaad nog midden in het proces, dus nog eventjes afwachten maar.
Ik heb tot nu toe niets bijgehouden, aangezien ik elke keer wel weer dacht dat het probleem eindelijk opgelost zou worden.
Maar ja zoals jullie zeggen hebben ze ook nog hun eigen log, dus kunnen ze in ieder geval zien hoe vaak ik heb gebeld.
 
kletskater
@Caalrami

Quote

Lekker makkelijk is dat Tele2 in gebreke stellen terwijl een andere provider de lijn in pikt zonder toestemming
Dit kan dus niet.

ik begrijp geloof ik niet helemaal wat je bedoelt
Moet ik de kpn aansprakelijk stellen?(veroorzakers)
of Tele2 die er bij stonden, ernaar keken, en niet ingegrepen hebben
Tele2 is mijn provider niet KPN
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Klopt, en toch moet je het bij Tele2 keihard spelen, alles op papier.
Het is namelijk wel de bedoeling dat je Tele2 vertrouwd, da's andersom
absoluut niet zo, maar da's je al bekend. De communicatie binnen Tele2
maakt geen fouten, dat doen de klanten, dus noteer elke minuut. vraag
een specificatie aan je Telefoonprovider, verstuur de zaken aangetekend.
Laat niets aan het toeval over. Ik ga dit bedrijf, ondanks mijn eigen goede
ervaringen niet meer verdedigen, dat kan hier niet, zie alle topics.
Ruim 2,5% van de klanten hebben klachten, bevestigd door Tele2 bronnen.

Ik wordt hier zwaar cynisch van, sorry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
@caalrami
dan ben jij een geluksvogel!
helaas werkt dit bij tele2 niet altijd zo ,ondanks dat ik contact heb met iemand die de mailberichten van de hoogste baas hier in nederland(namen mag niet) mag lezen en ook beantwoorden.
moet ik helaas zelf nog steeds overal achteraan lopen!
het geheel duurt nu al vanaf augustus dit jaar,en dan heb ik vanaf okt, nog de omweg meteen hogerop gebruikt.

en ja lekker makkelijk tele2 in gebreke stellen!
je bent klant bij tele2 en niet ergens anders dus ook jouw aanspreek punt!
rot dat kpn de boel in het honderd gooit het is aan tele2 om dit recht te zetten,voor zijn/haar klant.
alleen doen ze dat dan weer op de voor mij zeer bekende tele2 manier(de moeilijke voor de klant)wat zeer frustrerend is.

als bijlage een ontwerp (ergens gevonden) van een t shirt horen zien en eten het laatste laten veranderen in zwijgen
of niet want eten doen ze alleen via ons de klanten
lijkt me slim deze dan ook tevreden te houden,iets wat op er dit moment gewoon niet inzit

grts
jpt voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
@Caalrami
Bronnen binnen Tele2 bevestigen dat 2,5 % van de Tele2 klanten serieuze
problemen heeft, zeker geen ISRA en RTFM wij noemen geen namen, uit
privacy overwegingen, die mensen zien hun naam hier uiteraard niet graag.
Ook die dames en heren zijn niet blij met het management, niet 1, niet 2,
meerderen zelfs. Het bekend worden van hun namen is baanverlies.
Dus om klanten weg te zetten als prutsers.........................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Nu alle argumenten "opperdepop" zijn verschuilen kpn en tele2 zich nu achter de WEERSOMSTANDIGHEDEN.
door de grondvorst kunnen ze mijn lijn niet labellen en testen in de wijkcentrale/kast
Wie van de 2 organisaties dit nu heeft verzonnen, is me niet bekend..
de dame van de klantenservice die ik vandaag aan de lijn kreeg kwam er na 15 minuten bellen achter dat ze me niet kon helpen(dat hoor ik dus al vanaf 30 november)
De dame van het troubleshoot team die ALLES voor me ging regelen zie begin van mijn draadje(omstreeks 2 december)(ik mag geen namen noemen) maar die dame durft me waarschijnlijk niet meer te bellen, of is overgeplaatst omdat ze haar werk te goed deed.
In ieder geval krijg ik tegenwoordig steeds andere medewerkers aan de lijn die me elke keer weer hetzelfde (tijdens cursus geleerd? Tele2 verhaal vertellen met wat er niet mogelijk is.

En dan nu het excuus dat ze ivm de grondvorst niet eerder dan 28 december in de wijkkast/centrale kunnen(ik ben van gisteren)
Tele2 webcare hoor ik ook niet meer.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Als grondvorst de smoes is, dan wordt het niet eerder van Februari.
Ingebrekestelling starten en naar andere provider, hoppaaaaaaaa.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Mijn reactie was er een van ongeloof..
Bij Tele2 zijn ze beter in staat om het weer te voorspellen dan bij het KNMI?
Klantenservice:" meneer 28 december wordt u aangesloten, wat er ook gebeurd!!"

Waarmee dan duidelijk wordt dat het veer als kapstok voor hun onwil cq. protocol wordt gebruikt en je komt er niet doorheen..

Mw. M. L. van het troubleshootteam lijkt van de aardbodem verdwenen, met als gevolg dat mijn administratie van alle gesprekken wat lastiger is, moet van een ieder nog eens de naam vragen.. het feit dat ik zeg dat het voor verslaglegging is doet niemand sneller lopen.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 sluit alles ongevraagd af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie