obey-robots.txt
17 Oktober 2017, 20:45
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Poorten openen voor de Xbox & Playstation

abmg
Heb je te beginnen bij het modem alles opnieuw opgestart? Kijk dan even of de instellingen in het modem nog goed staan.

Geen beveiligingsprogramma met een firewall op de PC? Of firewall in de TG789bvn? Maar daar kan je niet bijkomen...

Als het echt nog niet lukt kun je ook eens proberen zonder router. DMZ in het modem naar de PC in stellen, of in het modem een portforward naar de PC.

Ik moet morgen vroeg op en stop er nu mee. Hoop dat het eventueel na het opnieuw opstarten van het hele netwerk toch nog lukt! Succes!

RicardoDimm
Ik hebnu omdat het niet werkte mijn PC aangesloten zonder eigen router en ingesteld als DMZ. Hoe kan ik nu in de modem van Tele 2 port forwarden dan? Of begrijp ik je nu verkeerd?

abmg
Als je DMZ instelt naar je PC hoef je geen poorten te forwarden, omdat alle internetverkeer naar je PC gaat.

Het is veiliger poorten te forwarden. Ik denk dat deze link op portforward.com je op weg kan helpen:
http://portforwar...IFA_16.htm
Het is wel niet precies dezelfde Technicolor, een iets oudere versie.

RicardoDimm
abmg schreef:

Als je DMZ instelt naar je PC hoef je geen poorten te forwarden, omdat alle internetverkeer naar je PC gaat.

Het is veiliger poorten te forwarden. Ik denk dat deze link op portforward.com je op weg kan helpen:
http://portforwar...IFA_16.htm
Het is wel niet precies dezelfde Technicolor, een iets oudere versie.

Ik heb met FIFA 16 nu inderdaad een betere connectie! Aangezien mijn PC goed beveiligd is en ik nooit dingen download, denkik dat ik het laat zoals het is.
Bedankt voor je hulp!

abmg
Graag gedaan!

Fijn dat het beter werkt!

Groeten, Ab

TicoS
Ik krijg de instellingen niet in mijn router heb de begin post gevolgd en blijf bij NAT-Type 3 en hij zit in de 4e poort. Alleen kan ik geen DMZ toevoegen. Op mijn PlayStation 4 is het

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openen voor de Xbox & Playstation', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Poorten open zetten Helpdesk 2 11 januari 2017, 12:45
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 107 12 december 2016, 13:48
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen 4 03 juni 2016, 13:02
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg11:10:08
| Bill13:33:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?