obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Haperend beeld en geluid
kobus1960

Quote

Ook gaat Tele2 mij aanbieden dat ik desnoods kosteloos kan gaan overstappen, na overleg met het hoofdkantoor en hier hoor ik volgende week meer over.


Die zou ik met beide handen aanpakken, het probleem is in deze setting niet op te lossen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ronybalony
@Kobus1960

Heb ivm Japan en schaatsen in Inzell al de tv de gehele dag aanstaan , ik moet zeggen dat ik uiterst kritisch kijk maar tot nu toe nog niets kunnen ontdekken ..........
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
kobus1960
Prima toch, jouw keuze Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ronybalony
21-3-2011

Na het ontvangen van de " oude " Samsung ontvanger en het installeren van deze, wat overigens niet zonder problemen ging maar hier later meer over, ook geen verbetering van het beeld/geluid plus een trage verbinding met zappen en overschakelen. Tele2 heeft wederom teruggebeld met de mededeling dat wij kosteloos mogen overstappen naar een andere privider, waar wij dus serieus mee bezig gaan. Tele2 geeft dus geen garantie dat zij deze problemen op korte termijn kunnen oplossen. ( op lange termijn ook niet volgens mij, maar dat is mijn mening).

De problemen met de oude Samsung waren opgelost nadat ik naar helpdesk heb gebeld (pfff de 0,10 ct/min lijn) Ik had een medewerker die hier prima op anticipeerde door mij het bedrag te restitueren van wat ik verbeld heb met Tele2, prima zaak en dat juig ik toe, je moet er wel om vragen maar dan doet Tele2 ook niet moelijk.

Ik update alleen nog als wij zijn overgestapt of als de problemen zijn opgelost.

Succes voor al diegene die nog met deze problemen zitten en laat mij eens weten hoe jullie dit hebben opgelost.

Ron
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperend beeld en geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Paars beeld Algemeen : 3 27 mrt 2014
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 14 jan 2013
problemen geluid Amino A132 op Panasonic surround set Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 3 18 okt 2012
beeld kleurt rood TV diensten : 19 07 jun 2012
Geen TV beeld TV diensten : 2 08 mei 2012
Advertentie