obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Oplever vraag
Hawkeye123
Laten we er het beste van hopen, het kostte mij i.i.g. niks extra.
Dus elke verbetering is mee genomen toch?

Maar het maximale eruit halen is nog beter Grin

Zo nu ff usenet gaan belastenCool
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
Murzeltje
Nou het is allemaal geregeld en werkend bij mij.. Een dagje later dan gepland, maar aan een stroomstoring in de wijk kan Tele2 niks doen denk ik.. Volgen de helpdesk zou het signaal er op 7 maart, na 18.00 op staan, en 3x raden wat er om 17.45 uitvalt... de hele stroomvoorziening in de wijk..

om 23.45 was alles weer van stroom voorzien, maar geen zin meer om te kijken.. 's ochtends vroeg, pc aangezet en jawel! internet!! ik haal 20mb/s, afstand van de centrale 1242 meter.. dus das nog best aardig.. hiervoor had ik tele 2 20mbit en toen haalde ik 10mb/s.. dus al met al een verdubbeling van mn snelheid en ik betaal 15 euro minder in de maand (TV pakket eraf)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplever vraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Vraag Portforwarding Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 5 27 dec 2012
[VRAAG] Access Control instelling Comtrend Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 4 26 jan 2011
Vraag over beeldinstellingen TV diensten : 12 12 dec 2010
Vraag type ISRA punt (foto's bijgesloten) Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 18 03 okt 2010
Advertentie