obey-robots.txt
24 Maart 2019, 08:13
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

LET OP: Beltarieven fors verhoogd

Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Het onderzoek naar de 09- nummers in Frankrijk is nog niet volledig afgerond, maar ik wil jullie graag op de hoogte houden van de voortgang.

Helaas heb ik eerder niet de volledige informatie ontvangen en geplaatst over de tarieven, mijn excuses hiervoor! Sinds een aanpassing in ons facturatiesysteem in februari 2011 werden de 09-nummers gezien als servicenummers, omdat deze verschillen van de reguliere vaste nummers in Frankrijk.

De 09-nummers uit Frankrijk zijn echter geen servicenummers maar kunnen beschouwd worden als een ‘vast’ telefoonnummer. Daarom gaan we de tarieven voor de 09-nummers aanpassen, zodat deze telefoonnummers hetzelfde tarief krijgen als de reguliere vaste nummers in Frankrijk. Het juiste tarief voor deze nummers is 9 cent per minuut. Het spijt me dat dit niet eerder juist geconstateerd is!

Het onderzoek is nog niet helemaal afgerond en we zijn nog aan het uitzoeken op welke manier de teveel gefactureerde kosten zo snel mogelijk verrekend kunnen worden. De kosten die teveel in rekening zijn gebracht worden dus in ieder geval vergoedt. Ik laat het jullie weten wanneer ik hier meer informatie heb.

Nogmaals mijn excuses voor de verkeerde informatie en het ongemak wat ontstaan is! Ik houd jullie op de hoogte en jullie kunnen ook terecht op het Tele2 forum voor meer informatie.

http://forum.tele...p?tid=1665

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


MOD Edit: Op verzoek van Danielle enkele kleine dingetjes gewijzigd.
Gewijzigd door cornfed op 26 mei 2011, 16:51
 
cornfed
Dit is in ieder geval goed nieuws voor de klanten van Tele2 die naar Frankrijk bellen.
Goed gedaan, Tele2! En dat zonder een camerateam...Pfft
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Dat camerateam stond praktisch op de hoek hoor, de haspels erbij Grin
De verkennende telefoontjes waren al richting hoofdkantoor geplaatst.
Maar evengoed, idd lijkt dit prima opgelost te gaan worden door Tele2, chapeau!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Jup, we zijn niet altijd spaarzaam met de kritiek op Tele2, maar als er goede ontwikkelingen zijn mag dat ook aangehaald worden.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tieper
Inderdaad hier ben ik het natuurlijk helemaal mee eens. Mooi dat het probleem eindelijk de wereld uit is en we tegen de normale tarieven naar 09.. nummers in Frankrijk kunnen bellen. Hier zal mijn dochter blij mee zijn.

Danielle vragen....altijd slagen!
 
HenkieV
Dit lijkt inderdaad goed nieuws.
Maar eerst zien dan geloven en dan loven.
Ik zit nog wel met een stukje kosten gemaakt naar het 0900-2411602, aangetekenden briefen, inkt en papier. En uiteraard vele uren die ik niet voor mijn baas heb kunnen werken of samen met m'n vrouw op de bank heb kunnen zitten.

Mijn zaak ligt inmiddels ook bij de geschillen commissie telecommunicatie.Dit laat ik doorgaan totdat de zaak definitief opgelost is.

Sorry Danielle. Niets tegen jou maar na 3x via bovenstaand nummer gehoord te hebben dat het een foutje moet zijn (zoals jij ook zegt) en daarna toch moeten horen dat ik echt moet betalen, zelfs kort afgesloten geweest, heeft mij geleerd dat ik Tele2 niet op hun blauwe ogen geloof.

Ik wacht af.
Of ik dan nog met Tele2 zaken wil doen, zal ik tzt bekijken.

Groeten
Henk
 
Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Enige tijd geleden heb ik een update gegeven over de tarieven die voor de 09-nummers uit Frankrijk in rekening werden gebracht. Het spijt me dat het onderzoek wat langer geduurd heeft, mijn excuses hiervoor! Hierbij wil ik jullie graag informeren over de beltarieven en de teveel gefactureerde kosten bij 09-nummers in Frankrijk voor onze Internet & Bellen en onze TV, Internet & Bellen abonnees.

De tarieven voor de 09-nummers uit Frankrijk zijn inmiddels aangepast, vanaf 27-06-2011 wordt het juiste tarief voor deze telefoonnummers in rekening gebracht.

Wanneer je tussen februari 2011 en 27 juni 2011 naar 09-nummers in Frankrijk gebeld hebt, wordt automatisch een vergoeding ingevoerd voor de teveel gefactureerde kosten. Je wordt per brief ook geïnformeerd over de vergoeding die je ontvangt. Voor de vergoeding wordt een aparte factuur aangemaakt die je naast je reguliere factuur ontvangt. De vergoeding wordt vervolgens automatisch verrekend met je reguliere maandelijkse kosten van de eerstvolgende factuur, er zal dus een lager bedrag worden geïncasseerd.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat ontstaan is! Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
cornfed
Bravo! Smile
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Sluit ik me graag bij aan. Keurig geregeld. Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LET OP: Beltarieven fors verhoogd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?