obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD
jamy015
Ik was jullie bijna vergeten, oeps Pfft

T2 heeft ons gebeld en nu zeggen ze opeens dat we alleen ons abonnement kunnen wijzigen naar een abo zonder HD. Anders moeten we 400 euro afkoopsom betalen, terwijl we het abo puur voor de HD hebben verlengd. We gaan nu waarschijnlijk de rechtsbijstand bellen om te kijken wat voor rechten we hebben.
Ik heb zin in een koekje.
 
kobus1960
Als je een abbo afgesloten hebt bij Tele2 en Tele2 kan niiet datgene leveren waar
Tele2 en jij een overeenkomst over hebben, kan je een ingeberekestellings procedure
starten. Hier al vaker omschreven en dat werkt. Je rechtsbijstand zal dezelfde weg
bewandelen.

Het wordt de laatste tijd steeds gekker met dat bedrijf.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
ben het geheel met kobus eens!
heb naar je pb het mail adres van de hoogste baas gestuurd + adressen hoofdkantoor.
heeft bij mij en ook anderen goed gewerkt!
sneller en niet via de omweg die klanten(service)heetGrin

helaas laten ze ook hier steekjes vallen met hun gemaakte afspraken, worden ergens anders binnen tele2 niet of nauwelijks uitgevoerd.
communicatie hePfft
dus wel alles zwart op wit vragen (mail is voldoende)


grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jamy015
Ik heb de voorwaarden eens doorgenomen, en onder sectie 13 (Garanties), artikel 13.4 het volgende gevonden:

Tele2 is van derden afhankelijk voor de beschikbaarheid en snelheden van de Dienst en geeft geen garanties ten aanzien van de beschikbaarheid en snelheden van de Dienst.

Hiermee hebben we in principe geen poot meer om op te staan, of wel? Zal ik het toch proberen?
Ik heb zin in een koekje.
 
jpt
ja gewoon doen!
ze geven al toe door jullie wel het hd gedeelte te laten opzeggen.
er is dus een contract wat niet naar behoren werkt!
wat hun voorstellen is de helft ontbinden.
iets wat standaard niet normaal is
gewoon een in gebreke stelling schrijven aangetekend en tele2 een maand de tijd geven om e.e.a. op te lossen
eigenlijk weer echt iets voor tele2 eerst toezeggen dat je weg kan, om daarna de boel weer om te draaien.
tja het is en blijft klanten(service)Shock


grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Helemaal met JPT eens.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jamy015
Nou, heb eindelijk eens de rechtsbijstand gebeld, dus er zit weer schot in de zaak Pfft Ze hebben me aangeraden om een aangetekende brief te sturen met de klacht:

We hadden een oud contact (kon deze maandelijks opzeggen). Uitbreiding HD erbij genomen. T2 heeft bestaande contract van de tafel geveegd, zonder ons akkoord. HD kan opgezegd worden door brakke service, maar dan zit ik weer vast aan dat nieuwe contract waar ik geen akkoord voor heb gegeven.

En ze 7 dagen geven om te reageren, puur om een reactie uit te lokken. Kijken wat hun standpunt is. En als ze bang worden van die aangetekende brief en willen opzeggen, dat doen. Anders rechtsbijstand terugbellen, met reactie in de hand uiteraard.

Moet maar eens kijken wanneer ik zin heb om dat te doen Pfft
Ik heb zin in een koekje.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie