obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Afsluiting GSM
Tele2 Webcare
Beste Aspro,

Bedankt voor je gegevens.
Ik ga kijken wat ik hierin voor je kan betekenen en kom er nog bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Aspro
Z'n 10 dagen geleden contact gehad met meneer A. Hij zou mij terugbellen. Of er iets is met de telefoonlijnen van Tele2 weet ik niet maar tot nu toe is het oorverdovend stil......
 
Tele2 Webcare
Beste Aspro,

Het spijt me dat je mijn collega hier nog niet over hebt gesproken! Ik heb hem gevraagd om hierover contact met je op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Aspro
Beste Danielle,

Collega ziek of ontslagen? Niets vernomen dus wederom een belofte die niet nagekomen wordt. Echt schandalig hoe jullie met klanten omgaan.
Morgenochtend neem ik contact op met mijn rechtsbijstand om andere stappen te ondernemen.
 
Tele2 Webcare
Beste Aspro,

Mijn excuses voor het lange wachten. Mijn collega heeft vandaag contact met je opgenomen en samen zijn jullie tot een oplossing gekomen. Er wordt een gepaste vergoeding gegeven. Mocht je naar aanleiding van het telefoongesprek nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Aspro
Klopt, maar wat overeind blijft is de (on)bereikbaarheid van Tele2 en het absurde tarief voor internet buiten Europa. Dat heb ik ook gezegd dus doe er iets aan!

Ik geef jullie de voordeel van de twijfel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiting GSM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie