obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Het zwarte schaap is een onbetrouwbare hond
Merino

Quote

cornfed schreef:

Volgens mij voelen ze nattigheid...Grin


Van Arkel ziet er in elk geval geen droog brood meer in, de zaak voor de rechter te brengen. SmileGrin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 01 2012 14:02:48:
Aan het sneaky mee-lezende Tele2 wil ik nogmaals laten weten: ik ben nog altijd bereid tot een minnelijke schikking. De PB-knop kan daarbij van pas komen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 05 2012 16:55:15:
Op 4 september 2012 ontving ik telefonisch het bericht van Tele2 dat ik op 5 september tussen 10 en 11 uur zou worden gebeld. Het zal niemand verbazen dat dit niet gebeurde. Om 1 minuut over 11 ging de telefoon. Tele2. Mijn gesprekspartner vond dat Tele2 daarmee ruim binnen het opgegeven tijdsraam was gebleven.
Per e-mail had ik Tele2 ervan op de hoogte gesteld, dat ik het gesprek zou opnemen. Tele2 begon het gesprek met de mededeling dat Tele2 niet akkoord ging met opname van het gesprek.
Tele2 stelde zich vervolgens op het standpunt: Tele2 heeft het(?) uit handen gegeven en ik moet maar contact opnemen met het incassobureau; daar kan ik alles mee regelen.
Tele2 hield zich doof voor mijn stelling dat ik geen geschil heb met het incassobureau, maar met Tele2 en dat ik met instemming van Tele2 de factuurbedragen storneerde en in retentie zou houden in afwachting van een compensatievoorstel. Tele2 deed me nimmer een compensatievoorstel.
Omdat het gesprek niet de kant opging die Tele2 wilde, brak Tele2 het gesprek af.

Als Bill, Kobus of Cornfed een MP3 wil, kunnen ze me via de PB-knop benaderen.
Gewijzigd door Merino op 05 september 2012, 16:55
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
kobus1960
Ik geloof je, en lees rustig mee hoe dit feuilleton afloopt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Op 12 september j.l. stuurde het Troubleshootingteam van Tele2 me een email, naar aanleiding van het door Tele2 op botte wijze beëindigde telefoongesprek van 5 september.
Het bericht bevatte een specificatie van het openstaande, tevens door mij ter discussie gestelde bedrag. Tele2 Troubleshootingteam stelde in het bericht: “U heeft een vergoeding gehad van
Juli 2011 NL1103061293 een bedrag van € 9.00
Sept 2011 NL1103998213 een bedrag van €21.25”

Echter, in mijn bankadministratie zijn die vergoedingen niet te vinden.

Correct stelt Tele2 vast: “U heeft zelf 1 betaling gedaan van €22.10 van rekeningnummer GIRO 406XXXXX F B DE WITNIEUWE PRINSENGRACH 29 Aug 2011” en vervolgt deels onbegrijpelijk (let ook even op de zinsbouw!):
“Dit bedrag is ter incasso gegaan voor betaling en of vragen kunt u zich vervoegen bij het incassobureau Intrum Jusitia te bereiken op
telefoonnummer 070 - 452 8728
ma t/m don 08.30 - 20.00 vr: 8.30-17.00 uur
za: 10.00-13.00 uur
zo: gesloten;

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke Groet,
YXXXX KXXXX
Troubleshootersteam
Tele2 Nederland bv”


Tele2 blijft er hardnekkig aan voorbij gaan dat Intrum Justitia en ik geen geschil hebben. Geschil is gerezen tussen mij en Tele2. Tele2 werd door mij tijdig en duidelijk te kennen gegeven, het niet eens te zijn met de factuurbedragen wegens aanhoudende nalatigheid in naleving van overeenkomst. De Tele2 factuurbedragen werden daarmee ter discussie gesteld.
Tele2 maakte geen bezwaar tegen mijn voorstel de factuurbedragen te storneren en in retentie te houden tot Tele2 een compensatievoorstel zou doen. Overdracht aan Intrum Justitia is dan ook veel te voorbarig geweest.

Tele2 Troubleshootingteam (met een c.c. aan de Director Consumer Tele2 Nederland) heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van mij per email ontvangen.

Wordt vervolgd.Frown
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Je bent wel een ijskoude kikker.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Cool Zeg dat wel ja.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
De Tele2 Reputatiemager (met in de c.c. het troubleshootersteam en Director Consumer Tele2 Nederland) ontving op 3 oktober per e-mail:

"Geachte mijnheer de Tele2 Reputatiemanager,
Het artikeltje over Tele2 in De Volkskrant van zaterdag 29 september 2012 (OP = OP) herinnerde me eraan dat Tele2 nog niet reageerde op mijn voorstel (zie bijlage), dat zeer redelijk te noemen is.
In afwachting van uw spoedige bericht groet ik,
Ex. klant"


In de Volkskrant van 6 oktober 2012 kreeg Tele2 in OP = OP wederom aandacht.

Wordt vervolgd...
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Bestaat er een online versie van dat artikel of kan je het een beetje beschrijven waar het over ging?
Je maakt mij nu nieuwsgierig naar dat artikel, maar ik heb geen Volkskrant...Cry
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/N...aats.dhtml
is niet het artikel wat ik bedoel. Ik zoek nog even verder.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 06 2012 20:34:40:

Quote

Merino schreef:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/N...aats.dhtml
is niet het artikel wat ik bedoel. Ik zoek nog even verder.


Kan het niet vinden. Suggestie: krantje kopen en blz 30 opslaan: links boven.
Wil het ook scannen. Maar hoe krijgt u het dan?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 06 2012 20:51:30:

Quote

Merino schreef:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/N...aats.dhtml
is niet het artikel wat ik bedoel. Ik zoek nog even verder.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 06 2012 20:34:40:

Quote

Merino schreef:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/N...aats.dhtml
is niet het artikel wat ik bedoel. Ik zoek nog even verder.


Kan het niet vinden. Suggestie: krantje kopen en blz 30 opslaan: links boven.
Wil het ook scannen. Maar hoe krijgt u het dan?



De samenvattende inleiding door Volkskrant Op = Op, d.d. 06 10 2012:

[b][i["De ervaringen van E. B. met Tele2 waaraan Op = op vorige week aandacht besteedde, maakte een hoop los. Twaalf schrijvers mailden de redachtie met vergelijkbare klachten over het belbedrijf; medewerkers van klantenservice die volledig langs elkaar heen werken, problemen die tot acht keer opnieuw moeten worden uitgelegd, beloftes die niet worden nagekomen, het klonk allemaal gehoorlijk herkenbaar."[/b/i]
Gewijzigd door Merino op 06 oktober 2012, 20:51
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Ik denk dat ik wel een idee heb, wat de Volkskant ons wil meedelen.
Op zich geen schokkend nieuws natuurlijk.
Tele2 is al jaren op dezelfde voet bezig.
Alleen is het nu steeds dringender geworden om kosten te besparen.
En dat doe je vooral bij de helpdesk, want dat kost relatief het meest voor een ISP.
Dus ik vermoed dat het niet beter erop gaat worden.

Maar ja, wie ben ik? Helpless
De chefs van Tele2 vinden dat ik teveel kritiek heb en negatief ben op Tele2.
Het is me toch wat...Comfort
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Jij teveel kritiek op Tele2 Sad
Als er eentje OPBOUWENDE kritiek heeft ben jij het wel!! Helpless
Toen Tele2 Webcare zich hier nog wel eens zichtbaar toonde waren
ze maar wat blij met de suggesties e.d., en dan dat predikaat.

Schandalig
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het zwarte schaap is een onbetrouwbare hond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie