obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router
Merino
Zeker Tele2 levert bijna altijd minder dan belooft wordt. Maar....., de consument heeft onderzoeksplicht! De onderzoeksplicht weegt zwaarder dan de meldingsplicht van de aanbieder (bron: Mr. Visser, de Rijdende rechter).

@ Titan Fox: Lees de Algemene Voorwaarden nog eens rustig en bedenk dan of Tele2 nalatigheid in nakoming van overeenkomst verweten kan worden.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Titan_Fox
Mr. Visser is een mediageile geldwolf die recentelijk naar de commerciƫlen is verhuisd. Just saying ...
 
Tiger
Hallo Titan_Fox,
Ik heb net even je topic doorgelezen en ben even verbaasd dat je na bijna 4 jaar een antwoord geeft op een topic dat jij voor die tijd geopend hebt. Als ik goed heb gelezen kon je van de provider weg als je een slechte verbinding had tevens heeft de provider jou een 2e brak modem geleverd waar de antennes van los zaten dus als ik het goed begrijp was dat geen nieuw maar een gebruikt modem.
Mijn vraag is nu ben je nog bij Tele2 ? en is je snelheid nu constant naar tevredenheid of ben je nu bij een andere provider.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie