obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
geen netwerk op vaste pc meer
fvheukelom
schonen installatie
 
fvheukelom
ga ik proberen
 
cornfed
Als de netwerkadapter geen losse adapter is maar een onderdeel van het moederbord, is het altijd raadzaam om eerst de chipset drivers te installeren.
Pas dan worden de 'losse' onderdelen zichtbaar.

Zijn er wel Win7 drivers beschikbaar voor je moederbord/netwerkadapter?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
fvheukelom
ik zou het niet weten, hoe kom ik daar achter?

Ben trouwens bang van niet aangezien pc al wat ouder is
 
cornfed
Als er diskettes of cd's zijn met drivers voor XP lijkt dat de eerste aanzet om mee aan de slag te gaan met Google.
Als het een specifiek model PC is, kan je ook Googelen op het type en van daaruit gaan zoeken.
Je kan ook een speciaal hardware info programma draaien. Wellicht laat die al de componenten zien.
Andere oplossing is de PC openschroeven en merk/type aanduiding van het moederbord cq netwerkkaart aflezen.

Andere suggestie: Heb je ook Linux overwogen in plaats van Win7?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen netwerk op vaste pc meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie